Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.09.2014 jsem prostřednictvím eshopu www.levne-topeni.cz uzavřel kupní smlouvu na nákup vodních filtrů, číslo objednávky 2014758.
Objednávka zboží za sjednaných podmínek byla společností ihned potvrzena s tím. Orientační doba dodání zboží v platných Obchodních podmínkách je maximálně 7 dnů. Kupní cenu jsem zaplatil předem převodem z bankovního účtu dne 15.9.2014 v plné výši 1224,- Kč. Později 30.září jsem s majitelem, panem Olšákem telefonicky hovořil a bylo mi sděleno, že příchozí platbu přehlédl a že zboží bude okamžitě odesílat tak, aby bylo ještě tento týden doručeno. Od tohoto data na emaily nereaguje a neberete telefon. Dne 16.10. jsem poslal email v kterém odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrácení kupní částky, nicméně ani na ten jsem nedostal žádnou odpověď a peníze nebyly vráceny.
Žádám tedy o urychlené vrácení kupní ceny.
RA5025214 Atlas filtrační patrona RS, 3 kusy RA5115208 Atlas filtrační patrona FA , 3 kusy RA5115211 Atlas filtrační patrona FA
Žádám o vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Od smlouvy lze odstoupit, ujednají-li si to strany, nebo stanoví-li tak zákon. V tomto případě, pokud není mezi stranami ujednáno jinak, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení na straně prodávajícího dle § 1977 a násl. občnanského zákoníku.
Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky.
Jsou-li výše uvedené podmínky splněny, došlo k platnému odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit kupujícímu zaplacené finanční prostředky. Pokud prodávající na e-mail nereagoval, bude pro kupujícího téžké prokázat, že mu byl doručen. U elektronické pošty neplatí domněnka dojití. Z tohoto důvodu doporučujeme zaslat odstoupení poštou (doporučeně, nejlépe i s dodejkou).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.