Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Zakoupils jsem produkt antivirus od společnosti AVAST. Druhý den jsem zaslala žádosta na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Vyplnila jsem potřebný dotazník na webu. Přišlo mi několik emailů, abych doplnila nějaké informace. Vše jsem emailem odeslala zpět. Dne 17.12.2020 mi přišel poslední email ve kterém se píše že proces návratu peněz byl zahájen. Do dnešního dne 14.1.2021 žádné peníze nepřišly. Na emaily již nereagují, telefony nezvedají.
Antivirus AVAST
Žádám o vrácení peněz na můj bankovní účet a o vyjádření proč zatím nebyly odeslány.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli svědčí právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, má podnikatel na vrácení peněžních prostředků lhůtu zásadně 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel odstoupil od smlouvy. Spotřebitel naopak, umožňuje-li to povaha zboží nebo služby, vrací zakoupenou věc podnikateli.
Splní-li spotřebitel všechny své povinnosti spojené s odstoupením od smlouvy a nebudou-li přesto prostředky v této lhůtě vráceny, může se spotřebitel obrátit na společnost s výzvou k jejich okamžitému vrácení. Tu lze zaslat buď ve formě prostého doporučeného dopisu, nebo v kvalifikovanější formě, tj. ve formě předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.