Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
14.11.2020 byla podaná reklamace, na kterou mi do dnešního dne tj.:14.01.2021 nikdo neodpověděl. Dovolat se na infolinku je nemožné po čtyřiceti minutách spojování samovolně ukončí hovor tento kolotoč jsem opakovala 2X. Tím pádem mi nezbylo nic jiného něž-li napsat mail, z předchozí komunikace již vím že ani odpovídání na mail není jejich prioritou. Zboží bylo původně objednané přes eshop kvalita zboží opravdu dobrá není a doba dodání je také hrozně dlouhá. Zboží jsme objednali někdy na konci července s tím že bude doručena cca za 4 týdny čekali jsme 10 týdnů i přesto že na eshopu zboží skladem bylo, ale za jinou cenu protože skončila AKCE.
sedací souprava jenny
vyřešení a posouzení reklamace a navrácení peněž za zakoupené zboží ( jsme poučení radši si koupíme sedačku od jiného dodavatele)
|
Tweet |
Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.