Společnost


Krytoland s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47691Zásilka nedodána

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před 4 lety

Radek Berounský

Znění stížnosti

Dne 16.11.2020 jsem objednával mobilní pouzdro,objednávka č.53365786.Při komunikaci,podotýkám skoro mizivé mě bylo sděleno,že zádilka je na cestě.Chtěl jsem sledovací číslo,ale to prý nedělají a přijde to českou poštou.Nic ovšem do dnešního dne nepřišlo.Žádal jsem o navrácení peněz na číslo účtu co jsem jim rovněž poslal,ale do dnešního dne mě neodpověděli.Bylo to pro vnučku k vánocům,takže byla dosti zklamaná.Prosím o radu jak dál


Produkt

https://www.krytoland.cz/plysovy-kryt-pro-huawei-y6-prime-2018


Požadované řešení

Navrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 13:07, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2021 12:13, před 4 lety

Spotřebitel doplnil ke stížnosti následující vyjádření:

Dnes peníze za nedodanou zásilku přišly na účet. Děkuji za pomoc.

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s uzavřením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.