Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#47692Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před 4 lety

Jan Ehl

Znění stížnosti

Dne 22.12.2018 jsem převzal objednané elektrokolo Mountfield Hill Lady 7,0 v ceně 43.280,- Kč (viz kopie daňového dokladu a stvrzenky v příloze)

Již 6.5.2019 ( najeto 97 km, před uplynutím 6 měsíců od převzetí) jsem na kole reklamoval seřízení přehazovačky a vybledlou "růžovou"část laku . Přehazovačka byla seřízena, reklamace laku zamítnuta. Do Zakázkového listu ani do Rozhodutí o reklamaci se však účelově nedostal popis předmětu reklamace, což jsem přehlédl. ( viz kopie Zakázkového listu a Rozhodnutí o reklamaci z 6.5.2019)
Protože degradace laku se nadále prohlubovala, uplatnil jsm opakovaně reklamaci laku dne 15.12.2020, opět se zamítavým stanoviskem. ( viz kopie Zakázkového listu a Rozhodnutí o reklamaci z 15.12.2020)


Produkt

Elektrokolo Mountfield Hill Lady 7,0


Požadované řešení

Dle mého názoru odmítnutí reklamace z důvodu, že změna odstínu ( reklamační protokol ji připouští) nemá vliv na celkovou funkčnost je neoprávněná. Kvalita barvy kola (navíc dámského, kde barva je více než technika) je podstatnou součástí celého výrobku a není možné, aby nerovnoměrná degradace odstínu byla přirozenou změnou působením vnějších vlivů. (foto přílohou)
Myslím, že oprava je nereálná, typ kola pro výměnu není v nabídce, takže preferuji vrácení kupní ceny. Přistoupím však na každé rozumné řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2021 10:31, před 4 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.