Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla bych si stěžovat na prodejnu T-Mobile v Turnově. Reklamovala jsem tam telefon s tím,že ho reklamuji po 3-4 a nechci ho opravit,ale chci odstoupit od smlouvy. Opravený telefon nám po týdnu vraceli,vyzvedával ho manžel s tím,že ten telefon ale nechceme,že chceme vyjádřeni servisu,zda už máme 3 uznané reklamace nebo ne,protože u předchozích reklamaci (které jsme dávali v Liberci) nám k nim vyjádření servisu nedali. Slečna manželi telefon vnutila s tím, že si ho musí vzít a že do 3 dnu daji vědět, co napsal servis (který to měl ale napsat hned). Ještě měsíc nás pak slečna tahala za nos, že stále čeká na vyjádřeni servisu až jsme dali telefon reklamovat znovu. Do protokolu si vymysleli nějaké číslo (ano byla má chyba,že jsem si nevšimla, ale vždy jsme tam uváděli stejné číslo). Nikdo nenapsal o vyzvednutí do 30 dnu, tak jsem tam šla s tím, že mám nárok na odstoupení i z toho důvodu. A až u toho jsme pak zjistili, že si vymysleli číslo, proto jsme nevěděli, že je telefon již zpět. Ptala jsem se, jestli sms na vyzvednuti byla doručena a na to mi neodpověděli, jen že byla odeslana a tak nárok na odstoupení nemám. Slečna byla šíleně arogantní a sprostá, křičela na nás a vysmívala se nám. Po požádání o její jméno, že si budeme stěžovat nám řekla, že neřekne a dál na nás křičela a pak už nám ani neodpovídala a dělala, že nás neslyší. A to ještě ten telefon byl opraven 10.12. a sms na jimi vymyšlené číslo zaslali až 30.12. Telefon jsme zakoupili v T-Mobile v Liberci 22.4.2019.
Jedná se o IPhone X
Stále nemáme vyjádřeni servisu, takže bych chtěla vědět, zda máme nárok nebo ne. Telefon jsem reklamovala již 5x. Jednou vyměnili kus za kus (u druhé reklamace, ale první pravděpodobně zamítli) a u toho vyměněného kusu, který má stejne vady vyměnili vadný komponent. Telefon ale stále neni v pořádku a Britex reklamace zamítá. Vypadá to tedy, že máme 2 uznané a 3 neuznané. S telefonem jsem naprosto nespokojená a chtěla bych vrátit peníze. A také bych byla celkem ráda, kdyby měla slečna nějaký postih, protože takovéto jednání jsem ještě nezažila a nikdy si na nikoho nestěžovala a nejsem jediná, kdo má s touto slečnou problém.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.