Společnost


VOLKs Trans. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47698Neexistujúci autobus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před 4 lety

Adam Kollár

Znění stížnosti

Na stránkach "jizdnirady.cz" bolo uvedené autobusové spojenie Plzeň-Rachiv. Autobus číslo 000489 2 sa mal nachádzať vo štvrtok 14.1.2021 na 16. nástupišti v Brne o 14 hodine. Avšak 16. nástupište je uzavreté a na informáciách nemajú zmienku o takomto spojení. To znamená, že lístok zakúpený vopred sú peniaze vyhodené von oknom.
Spoločnosť sa nedá zastihnúť telefonicky na 2 rôznych tel.číslach.


Produkt

Fake dopravca?


Požadované řešení

Vrátenie peňazí, prípadne uvedenie vecí na pravú mieru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 11:50, před 4 lety

Dle ustanovení § 41 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu, platí, že cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce právo na vrácení jízdného.

Výše uvedené ustanovení (navazující na § 18b zákona o silniční dopravě) má být dle našeho názoru interpretováno tak, že vrácením jízdného se rozumí vrácení peněžních prostředků v situaci, kdy cestující jízdenku hradil rovněž peněžními prostředky.

Není-li možné společnost kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, má spotřebitel možnost zaslat společnosti dopis na adresu sídla společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.