Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47699Nahodni kontrola

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před 4 lety

richard noman

Znění stížnosti

chodím nakupovat do Billy na Cervenym Vrchu jiz dlouho od zacatku jakmile tam zacala fungovat,nikdy jsem problem s nikym z peronalu ci ochranky nemel skoro znam vsichni co tam pracuji a oni mozna i mne.az včera byl jsem normalne nakupovat jako obvykle, po zaplaceni a na ceste z obchodu ven
přistoupil k mne maldik z ochranky ze musi mi zkontrolovat tasku
nemel jsem s tim problem ale kdyz jsem se ho ptal ma podezreni na kradez
trvdil mi ze se jedna o nahodni kontolu!ze mami mit kazdy den alspon 10 nahodn.kontrol::???
byl jsem sokovan.prestava ze obchod
bere jeho zakazniky jako potencialni zlodeje
psychicky cely den na dne..
nahodni kontrola-no koment.


Požadované řešení

zakonne?nezakonne?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 21:33, před 4 lety

Ostraha nemá právo spotřebitele podrobit kontrole, pokud jí k tomu spotřebitel neudělí výslovný souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.

Spotřebitel může kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti, která by měla mít zájem na adekvátním chování svých zaměstnanců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.