Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4770Zaslání použitého zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2014, před 10 lety

Petr Plíva

Znění stížnosti

Zaslání použitého / rozbaleného monitoru (přelepen jen CZC samolepkou v místě, kde je původní samolepka od výrobce) i když jsem zakoupil monitor zcela nový (pro rozbalené/použité zboží mají vlastní kategorii)


Produkt

AOC e2250Swdnk


Požadované řešení

Výměna za nový (nerozbalený) produkt který jsem si zaplatil.
Náklady na výměnu hrazeny prodejcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 16:59, před 10 lety

Prodávající má povinnost vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Jinak se má za to, že zboží je nové. Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající při zamítnutí reklamace prokázat dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, že dodané zboží bylo při převzetí nové. V opačném případě má spotřebitel právo na dodání nové věci.
Při uzavření smlouvy přes internet lze také využít práva na odstoupení ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2014 11:29, před 10 lety

Dobrý den pane Plívo,

prosím o dořešení na emailu obchod@czc.cz nebo osobně na pobočce.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 17:57, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.