Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
K 13.11 2020jsme po opakovaných problémech s připojením internetu a po radě na O2 prodejně zakoupit nový modem a přejít na jiný (vyšší) tarif i s úplným výpadkem služby požádali o ukončení smlouvy s O2. Po několika telefonátech různých osob ze společnosti jsme nakonec přistoupili na 30denní výpovědní lhůtu (i když na prodejně bylo řečeno, že vzhledem k desetidenní zkušební lhůtě nové služby nebude lhůta stanovena). Slečna z Prahy tedy telefonicky ukončila službu k 13.12.2020 s tím, že mi dojdou 2 dopisy a více nemusím řešit, částka za prosinec bude vyúčtována poměrově k 13.12.2020. Přesto jsem ještě po obdržení dopisů zavolala dle instrukce v dopise na uvedené číslo, kde mi bylo řečeno, že vše je v pořádku a nemusím již nic řešit.
V lednu ale došla faktura opět za celý měsíc, na prodejně zjistili, že v systému není smlouva ukončena. Podali tedy reklamaci. Telefonní číslo O2 ale můj telefon hlásí jako negativní telemarketing, takže se blokuje nebo jiné číslo volá ve chvíli, kdy pracuji a nemůžu volat.
Po dnešním dovolání do O2 mi pracovník reklamačního oddělení sdělil, že on reklamaci vyřídit nemůže a z jeho strany nabízí řešení zrušení smlouvy k dnešnímu dni, s čímž nesouhlasíme, chyba nebyla a není na naší straně. Jsme připraveni doplatit poměrovou část za prosinec.
internet připojení O2
očekávám opravu faktury za prosinec (poměrná část k 13.12.2020 a opravu ve vašem systému, že k ukončení smlouvy došlo k 13.12.2020.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci, pokud s vyúčtováním nesouhlasí. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
aktuálně vidím, že jsou všechny faktury, které byly u vašich služeb uhrazeny a služby kompletně zrušeny.
V tuto chvíli je již možné brát celou situaci za uzavřenou, jelikož poslední faktura s vs: 5152731901 byla dobropisována .
Další již nebude vystavena.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: