Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47711Nezruseni objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2021, před 4 lety

Ivana Poršova

Znění stížnosti

Omylem jsem na internetu objednala11.1.2021 na adresu mého otce vitamín D3 pouze za poštovné 49,-.obratem při zjištění objednávky na mém e-mail jsem objednávku písemně zrušila @ a telefonicky kde bylo mému otci přislíbeno storno objednavky.Presto zásilku odeslali měla by dorazit dnes poštou.Opet jsem psala a rušila objednávku bez jakékoliv reakce Naturamed


Produkt

Vítáním D3 číslo obj.ID 2101326847


Požadované řešení

Stornovat objednavku,odstoupit od smlouvy, zrušit další zásilky (píšu raději vše )vymazat naše údaje a již nekontaktovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 10:09, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupení je jednostranným úkonem a k jeho účinnosti se nevyžaduje akceptace společnosti.

Pokud společnost zboží dodá, ačkoliv došlo k odstoupení od smlouvy a již neexistuje závazná objednávka, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2021 13:49, před 4 lety

Vážená paní Poršová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že požadavkům, které jsme obdrželi od Vašeho tatínka v průběhu měsíce ledna 2021 bylo vyhověno - smluvní vztah byl kompletně ukončen a osobní údaje byly předány k výmazu. Jakékoliv jiné zásahy (do dnes již zablokovaného) zákaznického účtu subjektu údajů by vyžadovalo zaslání vyplněné plné moci ve věci jednání za třetí osobu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:05, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 21:32, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.