Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Omylem jsem na internetu objednala11.1.2021 na adresu mého otce vitamín D3 pouze za poštovné 49,-.obratem při zjištění objednávky na mém e-mail jsem objednávku písemně zrušila @ a telefonicky kde bylo mému otci přislíbeno storno objednavky.Presto zásilku odeslali měla by dorazit dnes poštou.Opet jsem psala a rušila objednávku bez jakékoliv reakce Naturamed
Vítáním D3 číslo obj.ID 2101326847
Stornovat objednavku,odstoupit od smlouvy, zrušit další zásilky (píšu raději vše )vymazat naše údaje a již nekontaktovat
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupení je jednostranným úkonem a k jeho účinnosti se nevyžaduje akceptace společnosti.
Pokud společnost zboží dodá, ačkoliv došlo k odstoupení od smlouvy a již neexistuje závazná objednávka, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Poršová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že požadavkům, které jsme obdrželi od Vašeho tatínka v průběhu měsíce ledna 2021 bylo vyhověno - smluvní vztah byl kompletně ukončen a osobní údaje byly předány k výmazu. Jakékoliv jiné zásahy (do dnes již zablokovaného) zákaznického účtu subjektu údajů by vyžadovalo zaslání vyplněné plné moci ve věci jednání za třetí osobu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.