Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 16. 1. 2021 v 8,47,63 hod. č. účtenky 0202-150121-06-533445 jsem nakupoval krmivo pro pejska v marketu Lídl na Palackého tř. v Brně-Královo pole, může se stát, že balení je nedopatřením rozlepené a tudíž jsem této vadě nevěnoval příliš pozornosti. Až doma jsem zjistil, že v balení o 12 sáčcích, je jen 11, takže si někdo, tedy zloděj pomohl k balení pro svého čtyřnohého kamaráda zdarma. Ani mi tak nevadí že tam balení chybí, pokud je to pro pejska, ale jde o princip a to, že je v každé prodejně neuvěřitelné množství kamer a tým, který má povinnost nad zbožím dohlížet, právě proto, aby se lidské kreatůry nechovali tímto způsobem. Ostatně, ty osoby, které mají dohled nad zbožím, jsou finančně odměňováni, právě za dohled nad pořádkem v prodejně a tohle je zmetková práce, takže by měli být i řádně potrestáni, za to že takový způsob jednání v prodejně umožní. Dá se říci že se jedná o pár korun, ale proč by takový nezodpovědní jedinci měli mít takové výhody na úkor jiných ??? Předpokládám že dohled nad zbožím zdokonalíte a očekávám vaši reakci písemně. Děkuji. Štefan Šallai
Zdokonalit dohled nad zbožím a upravit balení tak, aby při běžné manipulaci, nebylo možné balení otevřít pouze použitím rukou.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.