Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#47719Krmivo pro psy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2021, před 4 lety

Štefan Šallai

Znění stížnosti

Dnes 16. 1. 2021 v 8,47,63 hod. č. účtenky 0202-150121-06-533445 jsem nakupoval krmivo pro pejska v marketu Lídl na Palackého tř. v Brně-Královo pole, může se stát, že balení je nedopatřením rozlepené a tudíž jsem této vadě nevěnoval příliš pozornosti. Až doma jsem zjistil, že v balení o 12 sáčcích, je jen 11, takže si někdo, tedy zloděj pomohl k balení pro svého čtyřnohého kamaráda zdarma. Ani mi tak nevadí že tam balení chybí, pokud je to pro pejska, ale jde o princip a to, že je v každé prodejně neuvěřitelné množství kamer a tým, který má povinnost nad zbožím dohlížet, právě proto, aby se lidské kreatůry nechovali tímto způsobem. Ostatně, ty osoby, které mají dohled nad zbožím, jsou finančně odměňováni, právě za dohled nad pořádkem v prodejně a tohle je zmetková práce, takže by měli být i řádně potrestáni, za to že takový způsob jednání v prodejně umožní. Dá se říci že se jedná o pár korun, ale proč by takový nezodpovědní jedinci měli mít takové výhody na úkor jiných ??? Předpokládám že dohled nad zbožím zdokonalíte a očekávám vaši reakci písemně. Děkuji. Štefan Šallai


Požadované řešení

Zdokonalit dohled nad zbožím a upravit balení tak, aby při běžné manipulaci, nebylo možné balení otevřít pouze použitím rukou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 15:11, před 4 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 23:50, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 11:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.