Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4772Nedodání balíku do ruky včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2014, před 10 lety

Markéta Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den, ve čtvrtek 23.10. mi byl odeslán balík do ruky. V pátek jsem ho celý den očekávala, nedorazil. V pondělí jsem dostala v 11 hodin email, že bude balík dnes doručován, bohužel než jsem se dostavila ve 13.h domů, tak jsem měla ve schránce lístek o nezastižení. Volala jsem na poštu, ti mě odkázali na depo, ti na řidiče, ten byl nakonec tak hodný, že mi balík přivezl.
1. balík jsem nedostala v garantovaném termínu (druhý den)
2. v pondělí jsem ho dostala jen díky laskavosti doručovatele


Produkt

Balík do ruky


Požadované řešení

Chápu, že stát se to může, ale očekávala bych, že Česká pošta bude mít systém nastavený tak, aby v případě pochybení vyšla maximálně vstříc zákazníkovi. A pokud nedoručila balík v pátek tak jak má, tak bych čekala, že v pondělí budu telefonicky kontaktována a bude se mnou domluven čas doručení. - Tuto "nadstandardní službu" telefonické domluvy bych brala jako omluvu a kompenzaci předchozího včasného nedodání.

Berte to jako námět ke zlepšení služeb a třeba i pověsti podniku, který působí bohužel dojmem, že nemá zájem o zákazníka.

Reklamaci podávat nemá smysl, po vyplnění různých formulářů, cestě na poštu a nevím co ještě bych maximálně dostala rozdíl ceny mezi Balíkem do ruky a Cenným balíkem a to mi přijde jako opravdu málo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:08, před 10 lety

Zákon o poštovních službách stanoví povinnost upravit reklamaci, způsob jejího uplatnění a lhůty pro vyřízení a další v poštovních podmínkách.
Spotřebitel má možnost reklamovat dodání dle čl.40 poštovních podmínek České pošty. Česká pošta do 30 dnů od přijetí reklamace oznámí reklamujícímu, který z případů vadného dodání nastal. V případě, že by Česká pošta reklamaci nevyhověla, má spotřebitel možnost obrátit se námitkami proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.