Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47733Vrácené zboží, ale po dvou měsících nedošlo k finančnímu vypořádání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2021, před 4 lety

Jana Čuprová

Znění stížnosti

(kopie posledního pokusu o navázání kontaktu s jmenovanými níže uvedenými firmami)


Dobrý den,

obracím se na Vás se stížností na postup vypořádání finanční částky 611,- Kč za vrácené objednaného zboží viz. níže - psí pelech.

Objednaný psí pelech jsem vrátila zpět z důvodu nevyhovující velikosti na Vámi uvedenou adresu - Mi sport, Kamniška cesta 19, 1241 Kamnik, Slovenia, dne 25.11.2020.

Od této doby, po několika písemných výzvách k zdárnému vyřešení situace, dostávám nebo hlavně nedostávám srozumitelnou odpověď a nevidím ani snahu věc řešit, a to vše s fa Shopolo. Netuším ani, jaké je této, teď pro mne již nevěryhodné fa, zastoupení v celé věci. Poslední informace, kterou jsem obdržela od fa Shopolo dne 9.12.2020 byla, že jsem na seznamu vrácení peněz. Od této doby, přes urgenci z mé strany, nepřišla opět žádná odpověď. Žádám vás tedy o podání vysvětlení k celé věci. V opačném případě jsem rozhodnuta o této nepříjemnosti informovat další případné kupující.



Děkuji předem za jakoukoliv informaci, jak dále postupovat a hlavně s kým.

Jana Čuprová


Produkt

dodaný produkt zcela nevyhovoval velikostí, materiálem a kvalitou za uhrazenou fin. částku


Požadované řešení

Finanční vypořádání. A v neposlední řadě informaci, jaké zastoupení v této věci mají uvedené tři firmy : Aleiashop.cz, Shopolo CZ a mi Sport, neboť jsem nepochopila, s kým jednat v případě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2021 15:29, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (spotřebitelka může toto právo využít i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 23:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.