Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
(kopie posledního pokusu o navázání kontaktu s jmenovanými níže uvedenými firmami)
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na postup vypořádání finanční částky 611,- Kč za vrácené objednaného zboží viz. níže - psí pelech.
Objednaný psí pelech jsem vrátila zpět z důvodu nevyhovující velikosti na Vámi uvedenou adresu - Mi sport, Kamniška cesta 19, 1241 Kamnik, Slovenia, dne 25.11.2020.
Od této doby, po několika písemných výzvách k zdárnému vyřešení situace, dostávám nebo hlavně nedostávám srozumitelnou odpověď a nevidím ani snahu věc řešit, a to vše s fa Shopolo. Netuším ani, jaké je této, teď pro mne již nevěryhodné fa, zastoupení v celé věci. Poslední informace, kterou jsem obdržela od fa Shopolo dne 9.12.2020 byla, že jsem na seznamu vrácení peněz. Od této doby, přes urgenci z mé strany, nepřišla opět žádná odpověď. Žádám vás tedy o podání vysvětlení k celé věci. V opačném případě jsem rozhodnuta o této nepříjemnosti informovat další případné kupující.
Děkuji předem za jakoukoliv informaci, jak dále postupovat a hlavně s kým.
Jana Čuprová
dodaný produkt zcela nevyhovoval velikostí, materiálem a kvalitou za uhrazenou fin. částku
Finanční vypořádání. A v neposlední řadě informaci, jaké zastoupení v této věci mají uvedené tři firmy : Aleiashop.cz, Shopolo CZ a mi Sport, neboť jsem nepochopila, s kým jednat v případě vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (spotřebitelka může toto právo využít i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.