Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,jedná se o stížnost na Tesco Frýdek-Místek ulice Slezská,kde neustále není akční zboží,není to poprvé,chodím zde asi 6let.
V akci byly chlazené kuřata, které nebyly na prodejně dva dny,šla jsem se podívat na mražené a prodavačka mě oznámila,že mražené kuřata nejsou a nebudou, protože je dodavatel nevozí,včera jsem šla na prodejnu kvůli akčnímu zboží opět prázdné regály jak ráno,tak odpoledne hlavně zelenina a ovoce,dnes opět jsem už opět nenašla co potřebuji, proto jsem vytáhla telefon a vyfotila si dva prázdné regály kvůli stížnosti,ihned mě napomenul pan, který je security,že mám okamžitě fotky smazat,že je zakázáno fotit,nelíbí se mu celkově jak jednání ochranky,tak prodavačů, neustále na cokoliv se člověk zeptá jen arogantní ne nemáme,ano jsou tam asi dvě co pomůžou,nelíbí se mi nedoplnene zboží a není to dnes je to denně,neustále tam chybí zboží nejenom ráno na co se vymluvili,zboží tam není ani odpoledne a i dva dny někdy není akční zboží vůbec,a aby nevedli mražené kuřata je opravdu divné,paní prodavačka mě řekla,že mají jen zeleninu,pizzu a ryby
Děkuji za vyřízení.
Není akční zboží
Vyměnit vedení nebo prodavačky a rozhodně security neumí ani odpovědět na pozdrav a je dost nepříjemný brýlatý šedivý pán
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.