Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 19.3.2014 jsem v prodejně CCC(Galerie Teplice) zakoupila dámskou kabelku za 699.-Kč...4.4.2014 jsem ji reklamovala,protože se utrhla karabina,která drží ucho kabely.3.5.2014 jsem opravenou kabelu vyzvedla(záměrně píšu datum,kvůli době užívání)...po krátkodobém nošení,se na kabele červené barvy začaly objevovat bílé fleky (odření barvy),především ve švu a tam kde se protilehlé strany dotýkají,prostě jde barva dolů...Přes léto kabelky střídám,kvůli barvě oblečení atd,takže nošená zřídka...Dne 6.10.2014 jsem kabelku reklamovala ,že je poškozená,loupe se..Reklamace mi byla zamítnuta s tím že,(píšu doslovně)-na kabele jsou pouze změny vzniklé užíváním.Reklamovanou vadu (poškozený materiál)hodnotíme jednoznačně jako mechanické poškození způsobené zákazníkem při manipulaci s kabelou.Tyto změny nelze reklamovat.Reklamaci doporučuji zamítnout jako neoprávněnou.Pokud zákazník nesouhlasí s vyřízením reklamace,může postupovat podle Obč.zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele...
artikl R.C 1218 taška J&J,kód 22201111300
Vzhledem k vadě která nejde opravit,žádám vrácení peněz,nebo jiné zboží.
|
Tweet |
Odpovědnost za vady se na mechanické poškožení výrobku nevztahuje. Uplynulo-li od koupě kabelky již více něž šest měsíců a mezi stranami je spor týkající se existence vady, leží důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady na spotřebitelce. Nejvěrohodnějším důkazem je znalecký posudek. Spotřebitelka může znalce vyhledat na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Se znalcem nejprve doporučujeme konzultaci, poté lze přistoupit k samotnému vyhotovení znaleckého posudku, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady ve vztahu k odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného jako náklad nutný k uplatnění reklamace.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud bude spotřebitelka zahajovat soudní řízení, ponese důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady v době uplatnění reklamace. V takovém případě doporučujeme, aby měla v ruce zmíněný znalecký posudek, který bude potvrzovat oprávněnost reklamace. Vhodné je také advokátní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: