Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47741Ignorování PO boxu, dodávání do schránky souseda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2021, před 4 lety

Jana Zaoralova

Znění stížnosti

Dobrý den,
S touto stížností jsem se opakovaně , telefonicky i osobně, bezvýsledně obracela na poštu v Roztokách u Prahy.
Problém: na adrese Roztoky, Tiché údolí 523, máme označenou schránku popisným číslem, s připojeným pokynem “nevhazujte reklamu a poštu pro čp. 10”.
Na adrese Roztoky, Tiché údolí 10, schránka není, majitelé podle mých informací využívají služby PO Box na poště v Roztokách.
Do naší schránky jsou v poslední době opakovaně doručovány zásilky pro čp. 10, včetně např oznámení o uložení doporučené zásilky na poště ( podepsán doručovatel pan P.). Zásilky jsme na poštu opakovaně vraceli ke vhození do PO Boxu, bylo přislíbeno zjednání nápravy, naposledy v sobotu 9/1.
Vzhledem k tomu, že tento postup byl bezvýsledný ( vhození zásilky v týdnu od 11/1 do 15/1), obracím se na vás se žádostí o vyřízení věci. Jsem přesvědčena, že adresáti zásilek zaslaných na adresu čp. 10 jsou oprávněni spoléhat na službu PO Box a na doručování zásilek se závažným obsahem na místo, kde si je mohou vyzvednout; současně si nepřejeme být obtěžováni doručováním zásilek, které nám nepatří a s nimiž ( kromě ignorování, což nepovažujeme za zodpovědné), nelze dělat nic jiného , než je ( pro nás logisticky obtížně) vracet na poštu.
Za vyřízení děkuji, s pozdravem, Jana Zaoralová,
Tiché údolí 523, 252 63 Roztoky


Produkt

Doručování


Požadované řešení

Vyřízení věci s odpovědnými osobami


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 11:25, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.