Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#47744[Zaplacena] Faktura č. 2235312 - objednvávka 8560 / REKLAMACE - chybějící zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2021, před 4 lety

Michal Hnyk

Znění stížnosti

Datum: 24.11.20 12:00
Od:
Komu: info@stylovaochrana.cz


Dobrý den,

převzal jsem balíček s rouškami a při otevření jsem zjistil, že chybí dětské roušky: Unicorn a Mini. V balíčku byly pouze 3 roušky pro dospělé: Růžové Kytky, Luxusní kytky, modrá.

Prosím o zaslání roušek či vrácení peněz za 2 chybějící roušky dle zodpovědnosti dodavatele v reklamačních podmínkách.

Děkuji,

Michal Hnyk

(778487335)



Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;


[Objednávka č.: 8560] (30. 10. 2020)

Produkt Množství Cena
Mezisoučet: 1745.00 Kč
Doprava: 80.00 Kč prostřednictvím GLS-CZ
Platební metoda: Bankovním převodem
Cena celkem: 1825.00 Kč (včetně 316.73 Kč DPH)
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - Růžové Kytky 1 349.00 Kč
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - Luxusni kytky 1 349.00 Kč
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - modrá 1 349.00 Kč
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - unicorn (dětské) 1 349.00 Kč
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - mini (dětské) 1 349.00 Kč


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem byl nucen pořídit roušky dětem jinde, prosím o navrácení 2 x 349 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 20:21, před 4 lety

Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě dodání nové věci a není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2021 17:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.