Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4775Nevyřízená reklamace na dávno zrušenou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2014, před 10 lety

Lukáš Musil

Znění stížnosti

Dne 22.5.2012 byla s O2 podepsána Rámcová smlouva o spolupráci, ve které jsme se jako malá firma zavázali využívat služby od O2 po dobu 24 měsíců s minimálním plněním 4 000,-Kč po dobu 24 měsíců, za což nám měli být poskytovány výhodnější tarify.
Po letech musím konstatovat, že hnusnější a arogantnější jednání než firmy O2 jsem doposud nezažil a snad už ani nic podobného nezažiji, nepřeji to nikomu a tímto všechny varuji před praktikami tohoto operátora, které bych tu rád podrobně popsal - v několika stížnostech, neboť na jednu je to moc složité.
Začnu třeba linkou číslo 577018057, na které byl závazek "pouze" rok a proto jsem ji rušil již v červnu 2013. I přes to, že jsem toto rušení zadával přímo na značkové prodejně, nešlo to napoprvé, protože toto rušení mi O2 několikrát odmítlo, z formálních důvodů výpovědi - to, že jejich zaměstnanec značkové prodejny neumí správně sepsat formulář výpovědi šlo plně k tíži mě jako zákazníka.
Ale nakonec se povedlo a tak vyúčtování za srpen, září, říjen a listopad 2013 jsem za tuto linku platil "jen" ve výši 9,99Kč za tištěné vyúčtování. Ano, celé 4 měsíce jsem platil zbytečně za vyúčtování zrušené služby, než po opakovaných reklamacích z mé strany je konečně O2 přestalo zasílat. Samozřejmě mi za tyto zcela zbytečně vystavené a mnou placené fa nevrátili ani korunu, ale byl jsem rád, že mám klid a na adrese konečně normálně fungující internet od jiné firmy - ten jejich teoretický 20Mbps totiž fungoval max. 4Mbps a byl naprosto od počátku nepoužitelný - ale úvazek je úvazek a přes to nejede vlak.
Když konečně v květnu 2014 skončil náš dvouletý úvazek plynoucí z rámcové smlouvy, poslal jsem s velkým předstihem do O2 dopis, kde dopředu sděluji, že si nepřeji žádnou autoprolongaci služeb a této smlouvy, chci všechny pevné i mobilní služby od nich k datu skončení této smlouvy ukončit, v žádném případě s nimi nechci mít nadále nic společného a chci od nich už jen ČVOP kódy, abych si mohl čísla přenést ke konkurenci. Jako bonus dodávám, že kódy pro přenos mi O2 dodala špatné, nepoužitelné, ale to je již zase na jinou stížnost.....
Co mě úplně dorazilo, bylo zjištění, že i přes výpověď linky číslo 577018057 z května roku 2013 a výpověď všech zbývajících služeb z května 2014 je mi zase účtována tato linka - a to na adrese, kde dříve byla, již dlouho ani nemám provozovnu.
Začalo to červnem tohoto roku, důvod jsem doposud nepochopil, ale trvá to doposud. Podal jsem si na to ihned reklamaci, a že to nebylo jednoduché a před pár dny mi konečně přišlo vyjádření. Specialistka reklamačního odd. D.B. mi v něm sděluje, že šetřením nezjistili žádnou chybu, neevidují požadavek na zrušení tohoto čísla, faktury považují za správné a oprávněné a můžem si prý podat výpověď se 6ti týdenní výpovědní lhůtou!!!
Nevím co k tomu dodat, považuji to za naprostý vrchol a obracím se s problémem na ČTÚ.


Produkt

xDSL připojení k internetu číslo 577018057 na firmu Nikola Musil


Požadované řešení

Okamžité ukončení této služby a zrušení účtování zpětně od jejího opětovného, nežádaného spuštění v roce 2014


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2014 12:11, před 10 lety

Došlo-li k řádnému ukončení závazku, doporučujeme účastníkovi, aby společnosti doložil dokumenty, které to prokazují. Proti rozhodnutí o reklamaci lze podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, a to nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2014 16:06, před 10 lety

Vážený pane Musile,

mrzí mne, že využívání našich služeb máte spojeno s výše uvedenými peripetiemi. Zároveň se velice omlouvám, pokud ve vás komunikace s naší společnosti zanechala negativní dojem.

Detailním ověřením v našich systémech jsem zjistila, že vaší výpověď pevné linky jsme nejprve obdrželi 18. 5. 2013, následně však 26. 6. 2013 došlo k podání tzv. zpětvzetí vaší výpovědi, proto byl také požadavek na výpověď služby zrušen. Následně evidujeme informaci o zrušení veškerých služeb až ze dne 30. 11. 2013, v naší reakci na tuto žádost jsme vás informovali o nutnosti zaslání podepsané žádosti, kde budou uvedená veškerá čísla, která si přejete zrušit, avšak k vámi uvedené pevné lince se mi takový dokument nepodařilo dohledat.

Jelikož od 1. 6. 2013 nebyla služba pevného připojení nadále účtována, přiznám se, že se mi nepodařilo dohledat z jakého důvodu, a následně 1. 6. 2014 došlo k opětovnému účtování služby, předala jsem požadavek k opětovnému prověření vašich žádostí a také aktivnosti služby prostřednictvím linky 577018057. Kontaktují vás naší specialisté, kteří budou situaci dále řešit. Je však zvláštní, že faktury za tuto službu jsou již od 1. 6. 2014 opětovně řádně hrazeny a také je pevné připojení k internetu běžně využíváno, což není v souladu s vaším popisem, že linka není používána. Poslední datový provoz bez přerušení evidujeme od 4. 11. do dnešního dne.

V tuto chvíli vás požádám o trpělivost.

Děkuji za pochopení

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2014 07:32, před 10 lety


Lukáš Musil

Dobrý den, kdyby Vás v O2 mrzelo, jaké problémy s Vámi jsou, zřejmě by jste je nějak řešili, což se více než dva roky neděje. Jediné, co Vás asi mrzí, je tato medializace.
Jinak to zpětvzetí výpovědi z 26.6.2013 bych fakt rád viděl! Další od O2 padělaný dokument? Můžete mi prosím vysvětlit, proč jste 26.6.2013, dle Vás, obdrželi zpětvzetí výpovědi, ale službu jste zrušili a na zpětvzetí jste zareagovali cca o rok později, od 1.6. 2014? :-)
Já Vám na oplátku poskytnu vysvětlení, proč je služba placena. A co mi taky jiného zbývá? Když nezaplatím, dostanu upomínku za 181,50Kč, pak mě prostě zablokujete a za odblokování po zaplacení mě okradete o dalších 335,20Kč. Ne že by mi to u tohoto čísla bloknutí vadilo - nepoužívám je, Vámi udávaný datový provoz nepovažuji za reálný, ale nemohu jej samozřejmě vyloučit. Já to těch prostor již nemám přístup a netuším, co se tam děje. Ale blokli by jste mi i mobilní číslo 776869360, které jsem původně rušil k datu konce Rámcové dohody a poté, co jste nebyli schopni sdělit mi správný ČVOP kód, tak jsem převáděl formulářem na Vaší značkové prodejně na rodné číslo, konkrétně 1.6.2014. Marně, i přes to, že mám z prodejny oražený formulář z tohoto data, k převodu čísla jsem O2 po mnoha reklamacích donutíl až před pár dny, myslím 5.11.2014 - jen bezmála půl roku zpoždění! Že bych z Vás dotal zpět vyhožené peníze za nevýhodný tarif, tomu ani nevěřím, na pohádky už jsem velký. Hlavně že Vám písemně sděluji, že uplynutím dvou let od pospisu Rámcové dohody, tedy od okamžiku, kdy ji mohu vypovědět, chci u O2 zrušit vše a nadále s Vaší firmou nechci mít nic společného - takový hnus jsem totiž ještě nezažil!
Stejně tak jsem O2 dva roky musel platit číslo 773280980, přestože jsem je nechtěl a nikdy ani nedal SIM do telefonu. Ale co mi jiného zbylo, že? Když nezaplatím, bloknete mi vše. Marně jsem reklamoval a vysvětloval, že číslo nechci a neobjednal jsem. Zamítnuto, v O2 prý objednávku máte, ale neukážete mi ji. Nedávno jsem se k ní dostal a opravdu ji máte, ale prostě a sprostě jste na ní padělali podpis! Tímto mě Vaše firma opět obrala více než o 5 000,-Kč a doposud to neřeší - podal jsem na O2 trestní oznámení a musím holt počkat, co s tím udělá Policie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2014 10:31, před 10 lety

Vážený pane Musile,

veškeré vámi uvedené informace jsem doplnila do podání, které jsem zadala na základě vaší předchozí zprávy. Jak jsem již uvedla výše, budou vás kontaktovat kolegové ze specializovaného oddělení, kteří budou celou záležitost dále řešit.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že účastník již nevyužil možnosti reakce, ani nám nesdělil, jak byla celá záležitost vyřešena, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.