Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Kynšperk16ledna 2021
Dobrý den
Včera tj 16 ledna 2021 jsem obdržela a zaplatila od vás kombinovaný sporák K560 BW v ceně 6480.-(FA654100620) Jak je možné,že jej máte v obchodě za jinou cenu, (5199.-)!!!15. 1 . se mnou telefonovala vaše pracovnice a ani se nenamáhala mi tuto pro mne dost podstatnou věc sdělit. Ano, poděkovala za mou trpělivost v čekání,jelikož jsem čekala téměř měsíc než vás výrobce tímto produktem naskladní. Považuji to za velmi neseriozní jednání.Mohla jsem si za ušetřené peníze u vás koupit ještě dovybavení, jako jsou plechy a další rošt ale radši se asi obrátím na jiného prodejce.Mrzí mě to,měla jsem vás za seriozní firmu. Radlová
Za relevantní řešení bych považovala vrácení rozdílu nebo telefonickou domluvou o dodání plechua roštu event. dalšího příslušenství
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.