Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 5 |
Kvůli nepoužívání pevné linky a přitom neustálému navyšování měsíční částky za ní jsem se rozhodla ji zrušit. Netušila jsem, že je to pro O2 až tak zásední problém. Zavolala jsem na O2linku, kde mi pán sdělil, že z důvodů nového občanského průkazu mě neztototžní a to ačkoliv jsem měla u sebe faktury 5 let zpět i jiné doklady. OK, musím na pobočku. Na pobočce milá paní, která, bohužel, jen upravila moje číslo nové občanky v systému a mám si zavolat pak na O2 linku a tam tu službu zrušit, jinak to prý nejde. OK. Znovu volám na O2 linku a tam mi řekli, že mi pošlou na adresu do týdne kod, se kterým mám udělat to, co je v instrukcích u kodu, jinak ta služba zrušena nebude. Tohle je opravdu společnost, ke které se nechci žádnou službou už nikdy vracet.
Pevná linka 318 581365
Byla bych ráda, kdyby se mi ozval někdo ze společnosti O2 a vysvětlil mi, proč jejich služby tak mizerně fungují. Když si můj otec chtěl na sebe převést internet, tak mu paní na pobočce založila fiktivní email, protože jinak by to prý nešlo. Kde to jsme???? Přijde někomu normální, že zaměstnanci na pobočce podvádí????
|
Tweet |
Společnost O2 Czech Republic a.s. uvádí na svých stránkách, že "službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a službu zrušíme." Informace, které se spotřebiteli od zaměstnance dostalo, je protichůdná. Společnost by měla v takovém případě buď poupravit prohlášení na veřejně dostupném portálu, anebo prostřednictvím zaměstnanců poskytovat správné informace.
Mimo osobního zrušení na pobočce společnost deklaruje na svých stránkách i možnost telefonického zrušení. Uvádí následující postup:
"1) Zavolejte na linku 800 02 02 02 a požádejte o zrušení služeb O2.
2) Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí ověřovací kód, tzv. ČVOP.
3) Zavolejte na linku 800 02 02 02. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu.
4) Řekněte nám číslo služby, kterou chcete zrušit a potvrzovací kód ČVOP.
5) Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty.
Nezapomeňte, že zrušení je třeba potvrdit kódem ČVOP během výpovědní lhůty, která je 30 dní. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit."
Hezký den,
omlouvám se, pokud při nahlášení výpovědi došlo ke komplikacím.
Dle detailní kontroly jsem zjistil, že výpověď byla evidována k 16. 1. 2021 s tím, že vaše pevná linka byla zrušena k 15. 2. 2021 a to po skončení výpovědní lhůty s trváním 30 dnů.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.