Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47765Vhozeni podaciho listku do schranky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2021, před 4 lety

Filip Kozubek

Znění stížnosti

11.1. Byl odeslan balík. Posta mi napsala 14.1. ze prijali zasilku k doruceni. 15.1. Mela byt dorucovana s nic. Tak ve 14.30 volam na cislo ktere bylo uvedeno v sms o doručení. Nejprve na me pani vykrikne ze mam bkbe cislo, to si hned uv3domila ze neni moje chyba, tak zekolegini zavola a zjisti a da obratem vedet co a jak. Nikdo nezavolal a za 10 minut prijeli hned 2 postovni auta. Zasilka mela byt na dresu c.p 51 a zastavili u c.p. 41, hodili papirek do schranky ze jsem nebyl zastizen a pritom jsem to cele sledoval a nez jsem tam doběhl odjeli. Tohle uz mi prijde nenormalni.


Produkt

Balik do ruky


Požadované řešení

Dorucit dnes


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 10:05, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.