Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 19.11.2020 jsem si na internetových stránkách https://exclusivelabel.store/cs objednala zboží (2x polštář Dreamico) za 1656Kč včetně poštovného. S kvalitou zboží jsem nebyla spokojena, takže jsem ho v řádné 14tidenní lhůtě 3.12.2020 vrátila na adresu, která byla uvedena v obchodních podmínkách a to přesně podle postupu, jaký zde byl uveden, včetně odeslání mailové informace, že zboží vracím. Na faktuře je uvedena firma G&V investment s.r.o., zboží jsem zasílala na adresu COMGATE a.s. Do Čertous 2772/8 Budova B4 Praha20 193 00. Peníze jsem dosud neobdržela, i když jsem uvedla své číslo účtu, na které mají peníze vrátit. Exclusivelabel má na svých stránkách uvedeno pouze telefonní číslo do Kanady, takže tam jsem nevolala, ale několikrát jsem psala maily a volala na telefonní číslo firmy Comgate, které mají uvedené na svých stránkách, ale nikdo to nezvedá a na maily neodpovídá. Firma G&V investment s.r.o. na svých stránkách nikde žádné telefonní číslo neuvádí. Ráda bych dostala své peníze zpět, ale bohužel jsem vyčerpala všechny možnosti...
Dreamico ergonomický polštář, cena 999Kč
Chtěla bych za vrácené zboží dostat své peníze zpět.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebitelce vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitelka pokoušela svou povinnost splnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.