Společnost


CAR4WAY a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47768Záměrně zavádějící ceník a automatické navýšení ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2021, před 4 lety

Michal Mujgoš

Znění stížnosti

Byl jsem zákazník několik měsíců a pak najednou změnili ceník. Z ničeho nic jsem za jeden den půjčení auta zaplatil 3200 Kč. Takže za dva dny už bych mohl mít vlastní auto na leasing.

Způsob jakým mi to bylo naúčtováno je díky matoucímu ceníku, na základě kterého si myslíte že si půjčujete auto za 1500 ale systém pro vás automaticky vybere ten nejhorší balíček, který vůbec jde, místo toho aby pro vás zvolil ten nejlepší.

Vytáhnout z vás prostě co nejvíce peněz a na podpoře vám napíšou, že je to váš problém a majitel vás pošle někam. Dal jsem ji možnost to semnou několikrát probrat, ale nikdo se s vámi bavit nebude. Uvádějí zákazníka v omyl naprosto záměrně.


Produkt

Pronájem auta


Požadované řešení

Jak toto vůbec řešit jinak než varovat ostatní, když jsem to s nimi zkoušel řešit a nechtějí se s vámi bavit. Věřím, že jsem byl okraden o 2000 Kč. Nechci aby se kdokoliv takto nechal napálit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2021 10:51, před 4 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Pokud byla uzavřena smlouva, kde byla smluvena určitá cena (tak nám to z obsahu stížnosti vyplývá), je možné ji změnit zásadně pouze tehdy, dohodnou-li se na tom strany (§ 1759 občanského zákoníku). Jedinou výjimku představuje dopředu smluvená, včas oznámená a bezplatnou výpověď závazku umožňující tzv. jednostranná změna (§ 1752 občanského zákoníku).

Nebyla-li změna ceny mezi stranami smluvena, zásadně má spotřebitel povinnost hradit jen původně sjednanou částku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 12:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.