Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47772Doručení na dresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2021, před 4 lety

Jan Brušák

Znění stížnosti

Dobrý den,

proběhla normální objednávka s doručením na místo bydliště. Po kontaktu s řidičem a domluvením jiného dne vůbec neproběhlo jednání dle dohody.

Ačkoliv řidič tvrdil, že se mi nedovolal a nemluvil se mnou, tak náš hovor trval cca 28 sekund. Když jsem se ptal na zákaznické lince jak to vypadá se slíbeným doručením na adresu, tak mi bylo sděleno, že zboží mám na výdejně cca 2,5 km od požadovaného místa doručení.

Prvně mi slečna na zákaznické lince tvrdila, že se mi řidič nemohl dovolat, poté co jsem dokázal, že jsem s řidičem mluvil, tak mi bylo řečeno, že ujednání nemohu dokázat.

Bohužel toto je již druhý případ, kdy jsem řešil toto jednání a nepřipadá mi správné. Pokaždé, když mi zboží doručuje konkurence, tak je vše bez problémů a zboží vždy obdržím.

Doporučím tedy všem objednání dopravy u jiné společnosti a ušetření následných nákladů na vyzvednutí zásilky a času, kdy se domáháte doručení na Vaši uvedenou adresu doručení.

Jako úspěšné řešení této situace je dle mého se vyhnout službám této společnosti.

S přáním hezkého dne

Jan Brušák


Produkt

40761708135 - Doručení zboží


Požadované řešení

Tehdy jsem si jen přál doručení na dresu, dle zadání přepravy, pohořel jsem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 21:21, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Máme za to, že spotřebitel může po společnosti žádat i náklady spojené s dopravou do tzv. parcelshopu. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,20 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 358/2019 Sb.). Upozorňujeme však, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2021 20:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.