Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doručena posta ve schránce dne 15.1.2021 obsahovala katalogy za 2 mesice , nevešlo se to do schranky jelikoz toho bylo vic (asi 4 katalogy, 3 dopisy, inkaso) na adrese nas bydli vic , z toho polovina se valela u vrat ve sněhu a jeden z dopisu bylo vanocni blahopřání odesláne ve stejném meste 14.12.2020 .. jedna se o Kladno cast Rozdelov. To jako vážně prinesl pošťák poštu po měsíci ? Naposled mi takhle pozde doručena upomínka na zaplacení stala pokutu 500 Kč.. byl bych moc rad kdyby posta chodila včas tak jak má .. protože tohle uz neni možné.. a to opominu balíky které mají být doruceny domu , jsou zpoplatněny doručovací taxou a v závěru si pro ne stejne musim vzdy na nejbližší pobočku
Pozdní nebo neuskutecnene doručení na danou adresu
Poprosil bych prekontrolovat asi pracovníky na pobočce která je zodpovedna za doručení v dané oblasti a byl bych moc rad kdyby se mi placené katalogy nevaleli volne po ulici
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.