Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Text zprávy: Dobrý den,
dne 18.01.2020 číslo zakázky:7074500080465 dnes mi měli doručovat zboží které je zaplacené včetně dopravy 599kč. Bohužel jsem zmeškal telefonát od řidiče který volal v 10:08h následně jsem volal zpět asi v 10:30h a bylo mi sděleno ,že už je na cestě do Karlových Varu a že mi bude doručeno zboží následující pracovní den. Domnívám,se že řidič nebyl vůbec na moji adrese jelikož jsem měl člena rodiny na adrese.
A také mám kamerový záznam ze kterého vyplývá že v danou hodinu na místě nikdo nebyl.
Kontaktoval jsem podporu a bylo mi sděleno následující.
Dobrý deň,
z dispečingu príslušnej pobočky sme dostali informácie, že vodič bol na adrese a nepodarilo sa mu s Vami 2x spojiť. Najbližšie možné doručovanie je ďalší pracovný deň.
Ďakujeme za pochopenie.
Informace o tom že se řidič nemohl 2x spojit je nepravdivá volal jenom jednou.
Požadují vracení plné částky za dopravné.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.