Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#47789Odmitnuti vraceni zbozi v ramci Vanocni nabidky "bezproblemoveho vraceni do 31.01" kvuli tomu ze zbozi je rozbaleno.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2021, před 4 lety

Oleksandra Sanosian

Znění stížnosti

Dobry den,
27.12 jsem kupovala iPad Pro v Mall.cz, prez internet. Byla jsem informovana ze je specialni nabidka a ze je mozne vraceni zbozi bez udani duvodu do 31.1.2021 - mam to napsano aj ve fakture (v priloze). Neni tam nic receno o tom ze zbozi ma byt nerozbaleno, neni ani zadny odkaz na obchodni podminky kdy bych to bylo napsano. Z tim ze na fakture je napsano "vraceni do 31.1.2021" tak jsem do Mall.cz nezpechala a prisla po 16 dnech od nakupu, takze bylo to uz mimo zakonni lhuty 14 dnu.

12.01.21 jsem byla na hlavni prodejne v Praze 7 a chtela jsem zbozi vratit. Me ho ale nevzaly z duvodu toho ze je rozbalene, a pani vytahla z pod stolu ceduli kde bylo napsano ze prodlouzene vraceni do 31.01.21 je jen pro nerozbalene zbozi. Neni ta dodatecna podminka "nerozbalenosti" nikdy ale napsana, na fakture neni o tom nic zmineno, a ani najit tu dodatecnu podminku na WEBu mall.cz me nepodarilo. Takze mam pocit ze tato informace je pro zakaznika jen na te ceduli pod stolem kde prijmaji (teda, neprijmaji) vraceni.

Kontaktovala jsem info-linku Mall.cz, tam me bylo zopakovano ze je to v "obchodnich podminkach", kde te obchodni podmminky jsou a jak jsem byla o nich informovana me totiz nerekly. Zminely ze rozumeji a nemuzou nic udelat, a at' napisu na vedouci@mall.cz email. Email jsem napsala 12.01.2021 a dosud nemam zadnu odpoved'.

Dekuji,
Alexandra Sanosian


Produkt

iPad Pro 12.9, 2020, Cellular 128 GB, rozbaleny, neposkozeny


Požadované řešení

Chci vratit zbozi a dostat penize nazbet do 31.1.21, protoze ta moznost je zminena ve fakture a byla ve marketingove nabidce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 15:13, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Uběhne-li tato lhůta, může spotřebitel odstoupit od smlouvy zásadně jen tehdy, pokud se k tomu podnikatel smluvně zaváže (právě akce typu "Vrácení do konce ledna" atd.). Jde-li o smluvní možnost vrácení zboží, řídí se smluvními podmínkami, které je nutné k uplatnění tohoto práva splnit.

Bylo-li u podmínek vrácení uvedeno, že zboží musí být nerozbaleno, spotřebitel nemůže zboží vrátit ve smluvní lhůtě, pokud ho rozbalil. Pokud tato podmínka nebyla dopředu sjednána, nelze ji jednostranně stanovit (§ 1759 občanského zákoníku). Nebyla-li podmínka sjednána, je možné vrátit i rozbalené zboží.

Doporučujeme spotřebiteli se napříště spoléhat na zákonnou 14denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy o koupi zboží uzavřené na dálku (i z tohoto práva existují ovšem výjimky, viz § 1837 občanského zákoníku). Smluvní varianty práva na odstoupení jsou totiž zpravidla (viz tato situace) tak omezené, že je lze využít na daleko menší množství situací.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2021 17:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.