Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN.JSEM ZÁKAZNICÍ U SPOLEČNOSTI T-MOBILE UŽ 14LET.ODEBÍRÁM TELEFONY JEN V JEJICH PRODEJNÁCH.PO ROČNÍM POUŽÍVÁNÍ TELEFONU "NOKIE",KTERÝ JSEM REKLAMOVALA,MI BYLO NABÍDNUTO PO 30 DNECH,Z DŮVODU NEOPRAVITELNOSTI PŘÍSTROJE,JINÝ TELEFON + DOPLATEK.VYBRALA JSEM "HTC DESIRE 500".BOHUŽEL PO 4 DNECH,JAK JSEM DLE NÁVODU "ORGANIZOVALA" IKONY NA OBRAZOVCE TELEFONU,TAK SE OBJEVILY PRASKLINKY.ZAKOUPILA JSEM NA MOBIL I OCHRANÝ OBAL,ALE ASI 3 PRASKLINKY SJELY ZHORA AŽ DOLU.PO 3,5 MĚSÍSÍCH SE TELEFON SAMOVOLNĚ ZAČAL VYPÍNAT.ŠLA JSEM REKLAMOVAT. PO 32 DNECH!JSEM SE ŠLA ZEPTAT,CO SE DĚJE S MÝM TELEFONEM.BYLO MI ŘEČENO,ŘE SI MUSÍM Z A P L A T I T VÝMĚNU DISPLEJE,JINAK MI TELEFON NEOPRAVÍ.BOHUŽEL,ANI MŮJ TELEFON NEBYL NA PRODEJNĚ K VYZVEDNUTÍ.ZA 2 DNY DOŠLA SMS.,ŽE SI MÁM ROZBITÝ TELEFON PŘEVZÍT.JELA JSEM MIMO DOMOV,TAK JSEM POŽÁDALA OPERÁTORA O SETRVÁNÍ TELRFONU NA PRODEJNĚ BEZ NÁROKU NA SKLADNÉ.VYHOVĚL MI OPERÁTOR.CO MÁM DĚLAT??DĚKUJI ZA RADU.LANGOVÁ.
NÁZEV FELEFONU "HTC DESIRE 500".IMEI/MSN 358044054774050
POŽADUJI NORMÁLNÍ OPRAVU PŘÍSTROJE,NIKOLI DISPLEJE.NECHCI NIC EXTRA. XXX LIDÍ MÁ PRASKLÉ DISPLEJE A DALEKO VÍCE A PROBLÉM SE SAMOVOLNÝM VYPÍNÁNÍM TELEFONU NEMÁ.NESETKALA JSEM SE S TÍM,ŽE PRASKLINKA NA DISPLEJI - ODBORNÍK,ZNALEC POZNÁ,ŽE TELEFON NEUPADL!! NENÍ ZPŮSOBENO PÁDEM!PŘIJDE MI VÝROK TECHNIKA ZA SMĚŠNÉ - JAKO,ŽE KDYŽ MĚ ŠTÍPNE NA NOZE KOMÁR,DŮSLEDKEM TOHO,SI ZLOMÍM RUKU.DĚKUJI.LANGOVÁ.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě by spotřebitelka mohla odstoupit od kupní smlouvy, pokud reklamace nebyla vyřízena ve 30 dnech a ani nebyla o jejím vyřízení informovaná. Takový nárok však není možné uplatnit, pokud si zboží spotřebitelka převztala.
Dále dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Pokud to neprokáže, spotřebitel má práva uvedená v § 2169 odst. 1 občanského zákoníku - může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Také samozřejmě platí, že reklamace může být zamítnuta z důvodu mechanického poškození pouze v případě, je-li toto poškození příčinou vytýkané vady.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.
Hodnocení: