Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den , dne 27.11.2020 jsem u společnosti Bonky.cz objednal a předem uhradil částku 1191Kč za 3ks výrobků a to :
Pánská luxusní polokošile Jimmy - Beige, XL
Barva: Beige, Velikost: XL
1 599 Kč
Pánské stylové triko Joaquin - M19bk1227-white, S
Barva: M19bk1227-white, Velikost: S
1 239 Kč
Dámské tričko Love - Red, M
Barva: Red, Velikost: M
1 295 Kč
z čehož dorazila dne 17.12.2020 pouze pánská polokošile Jimmy , jelikož velikost , barva ani kvalita výrobku (párající se nitě), ihned jsem uvedený výrobek reklamoval prostřednictvím reklamačního protokolu , e mailové korespondence a to včetně požadované fotodokumentace . Jelikož byla moje stížnost zamítnuta ze strany dodavatele zboží, tohoto e shopu , a další zboží nebylo do dnešního dne t.j. 17.1.2021 dodáno , požadoval jsem po společnosti zrušení objednávky a vrácení peněz.
na stránkách společnosti garantují ( Na vrácení zboží máte 365 dní. )
Velice děkuji za ochotu a případnou pomoc.
Pánská luxusní polokošile Jimmy - Beige, XL Barva: Beige, Velikost: XL 1 599 Kč Pánské stylové triko Joaquin - M19bk1227-white, S Barva: M19bk1227-white, Velikost: S 1 239 Kč Dámské tričko Love - Red, M Barva: Red, Velikost: M 1 295 Kč
zrušení objednávky a vrácení peněz za reklamované a dosud nedodané zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.