Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 18.1. má můj přítel špatnou zkušenost. Měl mi dnes vyzvednout dva balíky jeden který je tam týden a něco a druhý asi 5 dní a slečna mu řekla, že ho tam nemá a přitom jsem v SMS měla, že balíky jsou uložené na poště Blučina. A ještě jeden joke dnes 18.1. mělo dojít Tetě balík s kterou žijeme, ji napsali v pul 5, že nikdo doma nebyl a že nebyl balík dodán, jak přítel tak teta, byli doma ani lístek, ani zauvoneni!!!! Nic prostě nic!!!! A to připomínám opět Blučina. Prosím neserte nás, jinak bude zle. Chápeme, že toho je hodně, ale to už je moc. že mají chaos na poště a postacka je líná a má v tom bordel, za to nemůžeme, hlavně že mě po druhe upozorňovali, že tam mám balík, jestli mi jo pošlou zpět, budu to vezt ještě dále!!!!
Elektronika, kosmetika
Chci, aby byly důsledky vyvozeny
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman