Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6.1.mělo přijít předplatné na adresu Václav Holý Drozdice 21,Pardubice a stále zatím nedorazilo. Číslo obj. 66737.
Děkuji předem za vyřízení.
Korečková Kristýna
Prosím o co nejrychlejší vyřešení a zaslání časopisu.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Hezký den, dle vyjádření vydavatele bude číslo původně plánováno na leden k dispozici z důvodu pandemie Covid až v březnu 2021, kdy bude odesíláno i na předplatitele.
Děkujeme
Predplatit.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.