Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4780Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2014, před 10 lety

Klaruš Knollová

Znění stížnosti

Dne 8.5.2013 jsem si zakoupila baleríny za 549,-kč ... Bylo mi řečeno, u pokladny, že je lepší si k nim koupit i vložky, aby se boty tolik neničily, které jsem si nakonec také koupila 49,-kč.
Léto 2013 jsem v nich šla asi 1kilometr nakoupit a zpět a vrátila jsem se domů s neskutečně odřenýma nohama. Tak jsem nohy nechala zahojit a rozhodla jsem se, že vnich budu chodit pouze doma, abych si je vyšlápla. Takže jsem je začla kloudně nosit až léto 2014. Dne 28.10.2014 jsem uklízela a umývala boty na podzim a zjistila jsem u balerín díry na patách. Odnesla jsem je na reklamaci do České Třebové a bylo mi řečeno že to jsou baleríny už z léta 2013 a že je to běžný onošení, takže to na reklamaci není. Díry v patách po jednom létě nošení jsou teda u DEICHMANNA normální ???? To snad nemůžou myslet Vážně. A pokud ano tak teda nedoporučuju NIKOMU, aby si zakoupil u Deichmanna jakékoliv boty. U této firmy jsem si zakoupila nespočet bot, ale s tímto jednáním jsem se teda ještě nesetkala.


Produkt

Dám. vycházková obuv 11044251/39 - 549,-kč ( starorůžové baleríny s mašlí)


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny a uznání nekvalitního materiálu. Boty nošené jedno léto a pak je vyhodit za 550,-kš no to je neskutečný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 09:21, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2014 09:21, před 10 lety

Vážená paní Knollová,

děkujeme za oba Vaše podněty a Vaši zpětnou vazbu.

Každým podnětem ze strany našich zákazníků se vždy zabýváme, obě záležitosti necháme proto prověřit.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení Vašeho kontaktního e-mailu na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme!
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2014 16:27, před 10 lety


Klaruš Knollová

Dobrý den,

zaslala jsem kontakt klaraknollova@seznam.cz a zatím nic, tak jej zasílám radši i sem.

Knollová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.11.2014 11:23, před 10 lety


Klaruš Knollová

Hodnocení:

Komentář: S TÍMTO OBCHODEM JSEM SKONČILA UŽ SI TAM NEKOUPÍM ANI PONOŽKU!!!!



DEICHMAN ODPOVĚDĚL:

Vážená paní Knollová,

ještě jednou děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.

Celou záležitost jsme nechali prověřit regionální vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v České Třebové, tedy přímé nadřízené této prodejny, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo v obou Vámi uvedených případech rozhodnuto správně. Reklamační řízení probíhalo dle platného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je v souladu s platnou českou legislativou.

Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat.

Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však byla rozhodnutí prodejny o reklamacích správná.


S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards


Referentka oddělení koordinace prodeje ČR