Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.5.2013 jsem si zakoupila baleríny za 549,-kč ... Bylo mi řečeno, u pokladny, že je lepší si k nim koupit i vložky, aby se boty tolik neničily, které jsem si nakonec také koupila 49,-kč.
Léto 2013 jsem v nich šla asi 1kilometr nakoupit a zpět a vrátila jsem se domů s neskutečně odřenýma nohama. Tak jsem nohy nechala zahojit a rozhodla jsem se, že vnich budu chodit pouze doma, abych si je vyšlápla. Takže jsem je začla kloudně nosit až léto 2014. Dne 28.10.2014 jsem uklízela a umývala boty na podzim a zjistila jsem u balerín díry na patách. Odnesla jsem je na reklamaci do České Třebové a bylo mi řečeno že to jsou baleríny už z léta 2013 a že je to běžný onošení, takže to na reklamaci není. Díry v patách po jednom létě nošení jsou teda u DEICHMANNA normální ???? To snad nemůžou myslet Vážně. A pokud ano tak teda nedoporučuju NIKOMU, aby si zakoupil u Deichmanna jakékoliv boty. U této firmy jsem si zakoupila nespočet bot, ale s tímto jednáním jsem se teda ještě nesetkala.
Dám. vycházková obuv 11044251/39 - 549,-kč ( starorůžové baleríny s mašlí)
Vrácení kupní ceny a uznání nekvalitního materiálu. Boty nošené jedno léto a pak je vyhodit za 550,-kš no to je neskutečný.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Knollová,
děkujeme za oba Vaše podněty a Vaši zpětnou vazbu.
Každým podnětem ze strany našich zákazníků se vždy zabýváme, obě záležitosti necháme proto prověřit.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení Vašeho kontaktního e-mailu na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme!
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Dobrý den,
zaslala jsem kontakt klaraknollova@seznam.cz a zatím nic, tak jej zasílám radši i sem.
Knollová
Hodnocení:
Komentář: S TÍMTO OBCHODEM JSEM SKONČILA UŽ SI TAM NEKOUPÍM ANI PONOŽKU!!!!
DEICHMAN ODPOVĚDĚL:
Vážená paní Knollová,
ještě jednou děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.
Celou záležitost jsme nechali prověřit regionální vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v České Třebové, tedy přímé nadřízené této prodejny, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo v obou Vámi uvedených případech rozhodnuto správně. Reklamační řízení probíhalo dle platného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je v souladu s platnou českou legislativou.
Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat.
Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však byla rozhodnutí prodejny o reklamacích správná.
S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards
Referentka oddělení koordinace prodeje ČR