Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47807Neobjednaný produkt

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2021, před 4 lety

Stanislav Mareš

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera jsem obdržel - běžnou poštou do schránky, tedy nikoliv proti podpisu - zásilku společnosti Naturamed, Vitamin D3. K zásilce byla přiložena složenka na 49 Kč - poštovné. Produkt samotný je údajně zdarma, přesto o něj nemám zájem a nic jsem neobjednával.


Požadované řešení

Požaduji především vyškrtnutí z databáze této společnosti, nezasílat urgence na úhradu poštovného za produkt, který jsem si neobjednal a do budoucnosti nezasílat žádné nabídky na tzv. slevové akce, produkty zdarma atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 12:48, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2021 13:50, před 4 lety

Vážený pane Mareši,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 11.1.2021 objednávku ročního balení produktu Vitamín D VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že jakoukoliv objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to pouze vlastním jménem, tedy sama za sebe, objednání třetí stranou není přípustné. Přesto se s tím čas od času setkáváme a mnohdy z věci vyplyne, že objednávku učinila např. manželka na manžela, jiný člen domácnosti, apod. My ovšem takovouto objednávku neakceptujeme. Na základě Vašeho vyjádření, že jste produkt neobjednal Vy, byla související pohledávka ve výši 49,- Kč stornována. Produkt si tedy ponechte zdarma. Současně byly Vaše osobní údaje předány k výmazu.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám pěkný den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2021 14:07, před 4 lety


Stanislav Mareš

Hodnocení: