Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.8.2013 jsem zakoupila tenisky, ve kterých jsem chodila pouze do práce a z práce .. denně maximálně 2km a to ani ne pořád. Mám vícerobot, které střídám podle počasí a oblečení. 28.10.2014 jsem zjistila že mám propadlé paty. V České Třebové, kde jsem je reklamovala mi bylo řečeno, že mi toto nevyreklamují, protože jsem si do toho měla koupit vložky a nebo že mám dát 80kč za opravu. Za prvné nevidím jedinný důvod, proč bych si musela kupovat vložku. Bota má vydržet i bez vložky a pokud ne, tak ji má výrobce prodávat včetně vložky .. To bych si za chvíli mohla taky kupovat s botou i náhradní podrážky , co kdyby náhodou se prošlapali.... a za druhé nevidím jediný důvod proč bych si měla platit opravu, když ta bota nevydržela ani rok. Po téhlé zkušenosti jsem rozhodlá s tímto obchodem skončit a doporučím to i všem lidem v mém blízkém oko,lí. Neskutečný co tam se děje.
,
17125332/39 - 549,-kč - fialové tenisky
Vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Prodávající je povinen zboží do reklamace přijmout a vytýkanou vadu odborně posoudit. Při zamítnutí reklamace je povinný vystavit spotřebiteli písemné odůvodnění reklamace. Ze stížnosti není úplně patrné, zda tato povinnost byla splněna, nebo zda byla obuv odmítnuta k převzetí do reklamačního řízení.
Nepřijetí zboží do reklamačního řízení nebo nevystavení protokolu o vyřízení reklamace může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce. Dle zákona o ochraně spotřebitele se prodávající dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji.
Pokud byla vada posouzena a prodávající vystavil spotřebitelce reklamační protokol s odůvodněním, se kterým spotřebitelka nesouhlasí, bylo by nutné rozporovat odůvodnění znaleckým posudkem, pokud se společností nebude dosaženo jiné dohody. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.juctice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. U obuvi je důležité přihlédnout k intenzitě jejího používání a její údržbě.
Hodnocení:
Komentář: S TÍMTO OBCHODEM JSEM SKONČILA UŽ SI TAM NEKOUPÍM ANI PONOŽKU!!!!
DEICHMAN ODPOVĚDĚL:
Vážená paní Knollová,
ještě jednou děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.
Celou záležitost jsme nechali prověřit regionální vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v České Třebové, tedy přímé nadřízené této prodejny, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo v obou Vámi uvedených případech rozhodnuto správně. Reklamační řízení probíhalo dle platného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je v souladu s platnou českou legislativou.
Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat.
Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však byla rozhodnutí prodejny o reklamacích správná.
S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards
Referentka oddělení koordinace prodeje ČR