Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4781Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2014, před 10 lety

Klaruš Knollová

Znění stížnosti

17.8.2013 jsem zakoupila tenisky, ve kterých jsem chodila pouze do práce a z práce .. denně maximálně 2km a to ani ne pořád. Mám vícerobot, které střídám podle počasí a oblečení. 28.10.2014 jsem zjistila že mám propadlé paty. V České Třebové, kde jsem je reklamovala mi bylo řečeno, že mi toto nevyreklamují, protože jsem si do toho měla koupit vložky a nebo že mám dát 80kč za opravu. Za prvné nevidím jedinný důvod, proč bych si musela kupovat vložku. Bota má vydržet i bez vložky a pokud ne, tak ji má výrobce prodávat včetně vložky .. To bych si za chvíli mohla taky kupovat s botou i náhradní podrážky , co kdyby náhodou se prošlapali.... a za druhé nevidím jediný důvod proč bych si měla platit opravu, když ta bota nevydržela ani rok. Po téhlé zkušenosti jsem rozhodlá s tímto obchodem skončit a doporučím to i všem lidem v mém blízkém oko,lí. Neskutečný co tam se děje.

,


Produkt

17125332/39 - 549,-kč - fialové tenisky


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2014 19:23, před 10 lety

Prodávající je povinen zboží do reklamace přijmout a vytýkanou vadu odborně posoudit. Při zamítnutí reklamace je povinný vystavit spotřebiteli písemné odůvodnění reklamace. Ze stížnosti není úplně patrné, zda tato povinnost byla splněna, nebo zda byla obuv odmítnuta k převzetí do reklamačního řízení.

Nepřijetí zboží do reklamačního řízení nebo nevystavení protokolu o vyřízení reklamace může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce. Dle zákona o ochraně spotřebitele se prodávající dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji.

Pokud byla vada posouzena a prodávající vystavil spotřebitelce reklamační protokol s odůvodněním, se kterým spotřebitelka nesouhlasí, bylo by nutné rozporovat odůvodnění znaleckým posudkem, pokud se společností nebude dosaženo jiné dohody. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.juctice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. U obuvi je důležité přihlédnout k intenzitě jejího používání a její údržbě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.11.2014 11:23, před 10 lety


Klaruš Knollová

Hodnocení:

Komentář: S TÍMTO OBCHODEM JSEM SKONČILA UŽ SI TAM NEKOUPÍM ANI PONOŽKU!!!!



DEICHMAN ODPOVĚDĚL:

Vážená paní Knollová,

ještě jednou děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.

Celou záležitost jsme nechali prověřit regionální vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v České Třebové, tedy přímé nadřízené této prodejny, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo v obou Vámi uvedených případech rozhodnuto správně. Reklamační řízení probíhalo dle platného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je v souladu s platnou českou legislativou.

Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat.

Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však byla rozhodnutí prodejny o reklamacích správná.


S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards

Referentka oddělení koordinace prodeje ČR