Společnost


Bookretail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47818Nevrácená platba za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2021, před 4 lety

Daniela Dostálová

Znění stížnosti

Dne 01.12.2020 jsem vytvořila na eshopu www.booktook.cz objednávku v hodnotě 327 Kč (318 Kč za zboží - kniha: 12 pravidel pro život + 9 Kč za osobní odběr na pobočce Praha - Kačerov), objednávku jsem ihned platila kartou online. Souhlasila jsem s avizovanou dobou dodání u produktu do 09.12.2020. Dne 12.12.2020 a 15.12.2020 jsem e-shop kontaktovala e-mailem, s dotazem jak to vypadá s mojí objednávkou (doteď bez odpovědí). 15.12.2020 mi přišla pouze odpověď na můj dotaz na Facebooku, že nejsou schopni říci, kdy by byla objednávka dodána. Objednávku jsem dne 15.12.2020 stornovala, s tím, že mi bylo řečeno, že na vrácení platby mají 14 pracovních dní (tj. do 07.01.2021). Platba se mi do dnešního dne nevrátila, urgovala jsem zprávami na Facebooku (07.01.2021, 12.01.2021, 19.01.2021), odpověď vždy pouze, že je vše evidováno a předáno. Urgovala jsem i dalšími 10 e-maily (bez odpovědi).


Produkt

Nevrácená platba za stornovanou objednávku


Požadované řešení

V prvotní řadě bych ocenila především vrácení platby za stornovanou objednávku, kterou nezvládli vyexpedovat, bohužel od tohoto e-shopu nemohu očekávat nějaké kompenzace (bude překvapivé, pokud se jim podaří vrátit platbu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 11:06, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy je možné i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 13:29, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.