Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 01.12.2020 jsem vytvořila na eshopu www.booktook.cz objednávku v hodnotě 327 Kč (318 Kč za zboží - kniha: 12 pravidel pro život + 9 Kč za osobní odběr na pobočce Praha - Kačerov), objednávku jsem ihned platila kartou online. Souhlasila jsem s avizovanou dobou dodání u produktu do 09.12.2020. Dne 12.12.2020 a 15.12.2020 jsem e-shop kontaktovala e-mailem, s dotazem jak to vypadá s mojí objednávkou (doteď bez odpovědí). 15.12.2020 mi přišla pouze odpověď na můj dotaz na Facebooku, že nejsou schopni říci, kdy by byla objednávka dodána. Objednávku jsem dne 15.12.2020 stornovala, s tím, že mi bylo řečeno, že na vrácení platby mají 14 pracovních dní (tj. do 07.01.2021). Platba se mi do dnešního dne nevrátila, urgovala jsem zprávami na Facebooku (07.01.2021, 12.01.2021, 19.01.2021), odpověď vždy pouze, že je vše evidováno a předáno. Urgovala jsem i dalšími 10 e-maily (bez odpovědi).
Nevrácená platba za stornovanou objednávku
V prvotní řadě bych ocenila především vrácení platby za stornovanou objednávku, kterou nezvládli vyexpedovat, bohužel od tohoto e-shopu nemohu očekávat nějaké kompenzace (bude překvapivé, pokud se jim podaří vrátit platbu).
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy je možné i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.