Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V uvedeném eshopu jsem objednal zboží za cca 5000 Kč a bylo mi naúčtováno poštovné 180 Kč, přestože obchodní podmínky uvádí: "Při objednávce převyšující částku 3.000 Kč bez DPH je dopravné u všech způsobů dodání zdarma". Na výzvu vrácení poštovného dodavatel nereagoval.
Z naší emailové komunikace (kráceno):
Od: martin ronec
Komu: talodeshop.cz@seznam.cz
Dobrý den, no tak to jste mě dostali. Pokud se z deklarované dopravy zdarma při nákupu nad 3000 Kč vyklube poštovné 180 Kč, odporuje vaše jednání Občanskému zákoníku. Nezašlete-li zpět 140,-Kč na níže uvedený účet do konce týdne, postoupím naši komunikaci na příslušná místa. M.Ronec
Dne 10. října 2014 9:32
Dobrý den, na faktuře je vše v pořádku. Vaše objednávka nemohla odejít v
jedné zásilce,byla příliš velká. Jednu dopravu máte zdarma,to je 100,- .
Doběrečné se do dopravy nepočítá a jelikož jsou dva balíky,musí být i
doběrečné dvakrát,to je 80,-
Přeji hezký den, Seemannová Tereza.Talode.cz
Od: martin ronec
Komu: talodeshop.cz@seznam.cz
Datum: 10. 10. 2014 6:26:22
Předmět: Re: Re: Vase objednavka c. 156610001
Dobrý den, zboží dorazilo v pořádku, ale na faktuře je nějakým nedopatřením započítáno jak 100Kč dopravné, tak i dvoje doběrečné 80Kč. Přeplacenou částku zašlete prosím na můj účet XY.
Děkuji M.Ronec
Žádám vrácení poštovného ve výši 140 Kč.
(Na jedno "doběrečné" jsem byl dodavatelem upozorněn emailem.)
|
Tweet |
Spotřebiteli musí být dána k dispozici před uzavřením smlouvy zejména cena zboží včetně všech daní a poplatků. Po uzavření kupní smlouvy již nemůže dojít ke změně této ceny.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.