Společnost


Todor Aleš

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4782Neoprávněně naúčtované poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2014, před 10 lety

Martin Ronec

Znění stížnosti

V uvedeném eshopu jsem objednal zboží za cca 5000 Kč a bylo mi naúčtováno poštovné 180 Kč, přestože obchodní podmínky uvádí: "Při objednávce převyšující částku 3.000 Kč bez DPH je dopravné u všech způsobů dodání zdarma". Na výzvu vrácení poštovného dodavatel nereagoval.

Z naší emailové komunikace (kráceno):

Od: martin ronec
Komu: talodeshop.cz@seznam.cz
Dobrý den, no tak to jste mě dostali. Pokud se z deklarované dopravy zdarma při nákupu nad 3000 Kč vyklube poštovné 180 Kč, odporuje vaše jednání Občanskému zákoníku. Nezašlete-li zpět 140,-Kč na níže uvedený účet do konce týdne, postoupím naši komunikaci na příslušná místa. M.Ronec

Dne 10. října 2014 9:32 napsal(a):
Dobrý den, na faktuře je vše v pořádku. Vaše objednávka nemohla odejít v
jedné zásilce,byla příliš velká. Jednu dopravu máte zdarma,to je 100,- .
Doběrečné se do dopravy nepočítá a jelikož jsou dva balíky,musí být i
doběrečné dvakrát,to je 80,-
Přeji hezký den, Seemannová Tereza.Talode.cz

Od: martin ronec
Komu: talodeshop.cz@seznam.cz
Datum: 10. 10. 2014 6:26:22
Předmět: Re: Re: Vase objednavka c. 156610001

Dobrý den, zboží dorazilo v pořádku, ale na faktuře je nějakým nedopatřením započítáno jak 100Kč dopravné, tak i dvoje doběrečné 80Kč. Přeplacenou částku zašlete prosím na můj účet XY.
Děkuji M.Ronec


Požadované řešení

Žádám vrácení poštovného ve výši 140 Kč.
(Na jedno "doběrečné" jsem byl dodavatelem upozorněn emailem.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2014 12:02, před 10 lety

Spotřebiteli musí být dána k dispozici před uzavřením smlouvy zejména cena zboží včetně všech daní a poplatků. Po uzavření kupní smlouvy již nemůže dojít ke změně této ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:52, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.