Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23. 11. 2020 jsem si převzala objednávku na Zásilkovně od firmy GIGAzbozi.cz. Dne 4. 12. 2020 jsem zboží ve 14 denní zákonné lhůtě o odstoupení bez udání důvodu odeslala doporučeně poštou (podací lístek mám) zpět na adresu eshopu. Do dnešního dne mi nepřišly peníze za vrácené zboží v celkové hodnotě 477 Kč. Vím, že podle občanského zákoníku se má prokazatelně učiněné odstoupení od smlouvy za doručené třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne plyne 14 denní lhůta na vrácení částky. Tato lhůta již tedy dávno uplynula.
Prodávající si zboží nepřevzal a to se mi opět vrátilo 8. 1. 2021 zpět na mojí adresu. Balíček jsem zatím nevyzvedávala. Na email z 5. 1. 2021 prodejce nereaguje a tel. číslo na stránkách eshopu není uvedeno.
Prosím vás o radu, zda si mám balíček z pošty znovu vyzvednout a hlavně, jak mám dále postupovat a získat zpět své peníze, když prodávající nekomunikuje?
Děkuji za odpověď.
MJ
Virtuální brýle + vibrátor
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení. Spotřebitelce doporučujeme, aby si zásilku vyzvedla (z důvodu předejití její ztrátě) a uchovala si všechny dokumenty prokazující, že se pokoušela odstoupení od smlouvy uplatnit, ale že jí to nebylo ze strany prodávajícího umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.