Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Kupoval jsem si sedací soupravu do Vánoc bylo sdělené že mi sedačka dojde . Co se stalo samozřejmě sedačka byla odvezena do Ostravy ale už nebyly schopni mi Jo dovést domu ale hlavně ze doprava byla zaplacená ve vyšší 1000 korun Ok nechal sem tak . Zajel jsem si pro sedací soupravu teda tam kde ji dovezli ať mám na čem o Vánocích vůbec sedet keyz už byly tak neschopní a slibovali ze do Vánoc to mám doma . Pro sedačku jsem si prijel a dovezl sám domu svou dodávkou . Vrchol je to že teď řeším už mesic na to aby mi vrátili za tu dopravu bohužel stále nic se neděje . Hlavně ze vše chtěli zaplatit předem ale teď když mají něco vrátit mají stim problém tohle je moje zkušenost s nákupem a opravdu jsem nečekal co za neschopní lidi pracuji v takové firmě .
Vracení peněz nejedna se o 100 ale o 1000 korunu
|
Tweet |
Inkasoval-li prodávající peněžní prostředky za službu, kterou vůbec neprovedl, je povinen spotřebiteli tyto peněžní prostředky vrátit. V opačném případě by se mohlo jednat o tzv. bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.
Prodávajícího, je-li v déle trvajícím prodlení, je možné vyzvat k navrácení tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
spotřebitel bohužel neuvádí identifikaci nákupu, prosíme o doplnění.
Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.