Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v neděli 17.1.2021 jsme si koupili v Bille na náměstí Svobody kuřecí maso - stehna a prsní řízky, které měli trvanlivost do 19.1. Hned 17.1.jsme je tepelně zpracovali(stehna upekli, řízky usmažili) a jelikož bylo maso zkažené má celá naše rodina vážné střevní potíže, včetně krve ve stolici. Na provozovně to nikdo nebere a není poprvé, co jsme koupili ve vašem řetězci zkažené maso. Kontaktujte mě k dořešení stížnosti, nebo se obrátíme na ČOI.
Kuřecí stehna, kuřecí prsní maso.
Požadují vrácení peněz a proplacení léčebných výloh.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakosti, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Pokud prodávající prodal spotřebitelce vadné zboží, porušil svou smluvní povinnost. Vznikla-li spotřebitelce v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího újma na zdraví, má spotřebitelka právo žádat po prodávajícím rovněž přiměřené zadostiučinění.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka taktéž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.