Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U paní Martiny Žilkové bylo zakoupeno focení v ceně 2000Kč, faktura číslo 202000003.Poukaz (platný do 31.12.2020) i email,který přišel s poukazem nehovořil o žádné lhůtě pro objednání služby focení předem,stejně jako na webových stránkách v sekci obchodní podmínky paní nemá napsáno o žádné lhůtě pro objednání dopředu před vypršením platnosti poukazu. Dne 20.12.2020 jsem paní kontaktovala telefonicky (SMS zprávy mohu doložit ),kdy jsem žádala o Vánoční focení rodinné. Paní nechtěla službu vyplnit s tím,že už nepracuje do konce roku. Nakonec svolila k prodloužení poukazu do konce ledna a odkazovala se na třítýdenní lhůtu pro objednání. V lednu jsem bohužel zjistila, že fotografování více než jednoho člověka je v současném nouzovém stavu zakázáno, proto jsem kontaktovala paní s tím,že budeme muset focení opět odložit po ukončení nouzového stavu. Pani již nereagovala na prosby a ani nechtěla vrátit peníze za neprovedenou službu.
focení cena 2000Kč
Požadujeme vrácení peněz za neprovedení službu 2000Kc na číslo účtu 203997111/0300. V případě nereagovaní budeme postupovat dále již s Českou obchodní inspekci. Děkuji Hrušková Zuzana
|
Tweet |
Byl-li dohodou stran posunut termín splatnosti poukazu, jde o změnu závazku. Změněný závazek platí s podmínkami, na kterých se strany při změně dohodly - tzn. platnost poukazu (a tedy i trvání závazku) je posunutá a nově je smluvená lhůta pro objednání.
Pokud čerpání poukazu následně znemožní vyhlášení nouzového stavu, jedná se o následnou nemožnost plnění. Stane-li se dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění (§ 2006 občanského zákoníku). Pokud zanikne z tohoto důvodu závazek, mají strany povinnost si vydat to, čím plnily. To v této věci znamená, že spotřebitelka má nárok na uhrazenou cenu služby, byla-li zaplacena předem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.