Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Po 2 měsících za vrácení zničeného zboži, mi nevrátili peníze. Musí problém vyřešit s dopravcem. Jedná se o 500Kč.
Po dvou měsícich cca 10 telefonátech mi už zavěsili telefon.
čistící prostředky na okna odvápňovač na kávovar
Vrácení pěněz nebo dodat nezničené zboží
|
Tweet |
Je-li reklamace řešena odstoupením od smlouvy, ruší se tato smlouva od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Plnil-li spotřebitel v penězích, nelze mu bez jeho výslovného souhlasu vnutit vratku ve formě voucheru, kreditu na další nákup atp.
Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky, nebo s ním dokonce již ani není možné navázat komunikaci, lze podnikatele k plnění vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice mě mrzí, že máte s nákupem u nás špatnou zkušenost.
Dle prověření objednávky vidím, že již došlo k vystavení dobropisu a vrácení platby zpět na Vaši kartu. Pokud k celé situaci ještě budete mít jakoukoliv otázku, můžete se na nás obrátit přes formulář, který zasílám níže. Věřím však, že je takto již vše v pořádku.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatne.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
9.12.2020 problém Alze nahlášen a 9.2.2021 Alza poslala peníze zpět.
Po nahlášení problému v dtestu se mnou Alza přestala arogantně komunikovat a 547Kč mi poslala zpět.
děkuju dtestu
Dobrý den, moc mě mrzí jak na Vás situace působí a rozumím rozumím Vašemu dojmu. Jsem ráda, že se podařilo záležitost vyřešit a pevně věřím, že je vše v pořádku a do budoucna budete mít s nákupy u nás pozitivnější dojmy než-li nyní. S přáním krásného dne, Eva péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.