Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 23.12. došlo v prodejně ALZA ke koupení nevhodného dárku. Dle usnesení vlády a na základě zvláštního stavu žijeme v tom, že možnost vrátit zboží je díky COVIDU prodloužena na 30 dnů. V infocentru ALZA mi ale bylo sděleno, že lhůta je maximálně 14 dnů. Prosím o umožnění vrácení zboží, které nebylo ani rozbaleno. Je i možno za toto zboží koupit něco jiného.
Děkuji
20.1.2021
Prosím o umožnění vrácení zboží ve lhůtě 30 dnů.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Nouzový stav na běh nebo délku lhůty nemá vliv.
Vrátit zboží po marném uplynutí této lhůty je možné pouze tehdy, pokud se na tom spotřebitel dohodne se společností.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
pro vrácení zboží je stanovena lhůta 14 dní od převzetí zboží, nouzovým stavem není tato lhůta nijak omezena. Bohužel zde není uvedeno číslo objednávky, a proto se na nás můžete obrátit přes formulář, který zasílám níže. Situaci pro Vás opětovně rádi prověříme.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatne.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Dobrý den, číslo objednávky jsem odeslal na formuláři, který je na https://www.alza.cz/kontakt/ostatne.htm?qgid=63&qid=315. Číslo je 431680931. Zároveň jsem požádal pana Alzu o sousedskou laskavost ve formě zpětného odběru dosud nerozbaleného zboží. Jistě to pro mne jako dobrý soused udělá. Však ví, jak často u něj nakupuji.
Dobrý den,
děkuji za posouzení a za zprávu.
Celou záležitost jsem konzultovala s naším reklamačním oddělením a bohužel na našem vyjádření trváme, lhůta pro odstoupení uběhla. Objednávka byla převzata dne 23.12., je to již téměř dva měsíce.
Děkuji za pochopení, Dia, péče o zákazníky
Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailu kontaktoval s informací, že celá věc byla vyřešena k jeho prospěchu smírným způsobem:
"Ještě jednou jsem kontaktoval Alzu, které jsem vysvětlil časové konsekvence – ve lhůtě do 14 dnů jsme byli mimo Prahu, pak se marně snažili dohodnout výměnu zboží až jsme se dostali na web VašeStížnosti.cz.
Na základě tohoto vysvětlení nám pracovnice ALZY i po dvou měsících od zakoupení zboží vyšly vstříc, zboží jsme vrátili a obdrželi peníze zpět. Musím říci, že v mých očích tento e-shopový gigant stoupl – zachoval se lidsky, jako by to byl obchodník ze sousedství, ke kterému chodím každý den. Děkuji i Vašemu webu, který dohodu zprostředkoval."
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost uzavíráme s dosažením dohody.