Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4785Mobilní telefon Samsung Galaxy Trend

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2014, před 10 lety

Vítězslav Dvořák

Znění stížnosti

Dne 15.10.2013 jsem zakoupil manželce v prodejně Planeo ve Znojmě mob.telefon značky Samsung. Dne 13.10.2014 jí přestal cca 1h po nabití fungovat (tj. vypnutý a nešel zapnout). Reklamace provedena na prodejně dne 15.10. Dnes 29.10. manželce z prodejny volali, že je reklamace zamítnuta z důvodu kontaktu nějaké toxické látky s řídící deskou telefonu a následné oxidaci desky. Telefon nebyl za celou dobu fungování ničím polit a ani vystaven velmi vlhkému prostředí. Byl používán v domácím prostředí.Nabídli jí 3.řešení. 1. Oprava za cca 1800kč, 2.Vrátit mobil bez opravy, 3. Nechat u nich mobil k recyklaci. Proto jsem navečer zavolal do prodejny sám a chtěl vysvětlení. Bohužel řekli to samé, že jim to firma, která pro ně opravuje takhle závadu popsala. Prosím o radu a případnou pomoc.


Produkt

Samsung Galaxy Trend GT S7560


Požadované řešení

Žádám opravu telefonu vzhledem tomu, že je v záruční době, z důvodu osobitého přesvědčení, že ke kontaktu s vodou ani toxickou látkou nedošlo jak je popsáno v servisním úkonu. Pokud tyto telefony trpí špatnou vlastností na vlhkost (cca 60% kterou v domě momentálně máme), mělo by se to napsat k vlastnostem telefonu pro případné další nakupující. Děkuji a doufám v kladné vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2014 12:10, před 10 lety

V této fázi záruční doby leží důkazní břemeno ohledně prokázání exsitence závady, pokud byla reklamace ze strany prodávajícího zamítnuta, na spotřebiteli.

Prodávající je povinen vystavit spotřebiteli reklamační protokol s odůvodněním zamítnutí reklamace, který poté může spotřebitel konzultovat se soudním znalcem. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V případě, že znalec vysloví závěr, že se jedná o vadu, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 15:28, před 10 lety

Společnost FAST ČR, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.