Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47853Odmítnutí pomoci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2021, před 4 lety

Michal Mládek

Znění stížnosti

Reklamoval jsem objednávku číslo #b1fk-ntgs.
Volal jsem napřed do Kolkovny Budějovická, kde došlo k pochybení v objednávce. Nedovezli 2x šopský salát. Kolkovna mně přesměrovala logicky na damejidlo.cz na tel.číslo 228887946. Sami se vyjádřili, že udělají to, co jim řekne damejidlo.cz.
Volal jsem tedy na damejidlo.cz (mezitím jsem s nimi i chatoval na "centrum pomoci", ale to bylo hrozně pomalé, tak jsem jim zavolal ve víře, že se to vyřídí dřív). Jenže když po 5 minutách čekání na zvednutí, konečně někdo zvedl sluchátko, tak jsme se zasekli na čísle objednávky. Před hovorem jsem byl poučen v chatu damejidlo.cz, že číslo objednávky je ve tvaru #b1fk-ntgs a ne v URL, jak jsem jim ho původně zasílal, tedy https://www.damejidlo.cz/order-tracking/b1fk-ntgs . A tak jsem po svém představení uvedl číslo objednávky v tomto tvaru. Osoba na druhé straně mně nerozuměla, tak jsem se snažil číslo opakovat. Osoba nerozumněla ani tomu a při napjetí, které tak postupně vznikalo došlo k tomu, že osoba zavěsila. Přitom osoba nejevila známky toho, že by byla technicky špatná kvalita hovoru. Svým způsobem se nedivím, dost jsem na tu osobu křičel, na druhou stranu, vydržet to předstírání IQ houpacího koně nešlo přejít chladným tónem v hlasu. Co s tím? Děkuji


Produkt

dodání nekompletní objednávky


Požadované řešení

Dodány měly být :
2x denní polévka (Kuřecí vývar se žemlovými knedlíčky, máslová zelenina |1,3,6,7,9|)
2x denní nabídka 2 (Sekaná pečeně, máslová bramborová kaše, šopský salát 150 g |1,3,6,7,9,10|)
1x (španělský ptáček) hovězí roštěná plněná vším dobrým, co už znáte, s rýží

Nedorazily šopské saláty, naopak dorazily houskové knedlíky (a tom jsem se při přebírání od liftago ptal, jestli to je španělský ptáček a bylo mně řečeno, že ano).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 15:43, před 4 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.