Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, při přechodu k jinému operátorovi jsem zjistila, že jsem u Vaší firmy vázna čerpáním "marketingové výhody akce HW Bonus". po telefonickém dotazu na Vaší lince jsem dostala informaci, že jsem měla v lednu 2020 koupit s výhodou telefon Samsung Galaxy, což se nezakládá na pravdě.
Skutečně jsem koupila na Vaší pobočce v Avionu Ostrava telefon, ale bylo to cca v první polovině prosince 2019. Dostala jsem slevu 1ooo až 1500 Kč, což k ceně telefonu je nepatrné, ale nějak mi ušla informace, že tímto se zavázala. Nabyla jsem spíše dojmu, že to je bonus za dlouholetou věrnost Vaší firmě u které jsem zůstala, přes všechny transformace cca 30 let.
Protože od Vaší firmy hodlám odejít, potřebuji tuto záležitost dořešit.
Žádám tedy o sdělení, kdo si na mé údaje koupil "něco" u Vaší firmy v lednu 2020 a dále, jakým způsobem ukončit tuto "marketingovou" výhodu.
Nákup leden 2020
Uspokojivé
|
Tweet |
Je-li ukončena smlouva před uplynutím smluvené doby ze strany spotřebitele, může si poskytovatel nárokovat úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Na to však musí být spotřebitel jasně a srozumitelně upozorněn ve smlouvě (§ 63 odst. 1 písm. p) bod 2. zákona o elektronických komunikacích).
K nepřesnému datu uzavření smlouvy se může spotřebitel informovat přímo u společnosti.
Není-li výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek, ve smlouvě sjednána a je přesto naúčtována, může spotřebitel vyúčtování reklamovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
Velice nás mrzí, že jste rozhodla pro změnu poskytovatele.
V podání není bohužel uveden identifikační údaj služby, proto bude naše odpověď obecná.
Informace o podmínkách čerpání HW Bonusu jsou uvedené ve smlouvě. Jsou také volně dostupné na našich internetových stránkách - https://www.o2.cz/osobni/ceniky-a-dokumenty#dokumenty-pravidla-marketingove-akce.
Nárok na slevu je podmíněn tím, že u služby, jejíž tarif a nastavení splňují podmínky pro uplatnění slevy, po dobu 24 měsíců od převzetí hardware zakoupeného se slevou, nejdříve však od zřízení takové služby, nedojde v důsledku jednání účastníka, porušení jeho právní povinnosti nebo z jiného důvodu na straně účastníka ke zrušení služby (ukončení dohody s O2 o jejím poskytování), ke změně jejího čísla ani jejímu převodu na jinou osobu, ke změně nastavení služby snižující měsíční paušál jejího tarifu (např. ke snížení limitu rychlosti připojení, jeho změně na limit objemu dat či jeho snížení), ke změně na zpoplatnění předplaceným kreditem ani k ukončení či omezení závazku účastníka řádně využívat službu a platit za ni měsíční paušál tarifu služby.
Budeme rádi, když nám zde nebo na e-mail info@o2guru.cz zašlete identifikační údaje. Podíváme se na to blíže.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.