Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4786Účtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2014, před 10 lety

Stanislav Vrtílka

Znění stížnosti

Dobrý den,
z důvodu neplacení služeb mi Vodafone zablokovalo volání a sms. Takže simkartu nemohu využít,ale nadále mi zasílají nové a nové vyučtování v plné sazbě. Je vůbec možné učtovat služby, které nejsou poskytovány??? Ted jse mi ozvala externí agentura, že to musím do 3 měsíců zaplatit a max na 3 splátky. Jsem samoživitel a nemohu v těch 3 splátkách pokrýt.

Děkuji Vrtílka Stanislav


Požadované řešení

Nějakou rozumnou domluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2014 15:27, před 10 lety

Smlouva byla uzavřena a strany mají vůči sobě vzájemné závazky. Pokud byla smlouva uzavřena na dobu určitou, je účastník povinen platit měsíčně sjednanou částku. Možná by v tomto případě stálo za zvážení podání výpovědi smlouvy, kdy účastník je povinen uhradit 1/5 ze zbývajících paušálů. Další možností může být dohoda na splátkovém kalendáři, případně změna tarifu, pokud účastník prokáže, že mám zájem na plnění svých povinností a společnost bude ochotná na dohodu přistoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2014 13:50, před 10 lety

Hezký den, pane Vrtílko,

neplacení Vyúčtování a následné omezení odchozích služeb z tohoto důvodu neznamená, že vám přestaneme účtovat paušální poplatky. Pokud si přejete provést změnu nastavení služeb, vždy je třeba nás kontaktovat a na změně se domluvit.

Pro detailní informace o tarifu a vašem čísle se na nás můžete obrátit na 800 77 00 77 nebo online přes http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:55, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.