Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
z důvodu neplacení služeb mi Vodafone zablokovalo volání a sms. Takže simkartu nemohu využít,ale nadále mi zasílají nové a nové vyučtování v plné sazbě. Je vůbec možné učtovat služby, které nejsou poskytovány??? Ted jse mi ozvala externí agentura, že to musím do 3 měsíců zaplatit a max na 3 splátky. Jsem samoživitel a nemohu v těch 3 splátkách pokrýt.
Děkuji Vrtílka Stanislav
Nějakou rozumnou domluvu.
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena a strany mají vůči sobě vzájemné závazky. Pokud byla smlouva uzavřena na dobu určitou, je účastník povinen platit měsíčně sjednanou částku. Možná by v tomto případě stálo za zvážení podání výpovědi smlouvy, kdy účastník je povinen uhradit 1/5 ze zbývajících paušálů. Další možností může být dohoda na splátkovém kalendáři, případně změna tarifu, pokud účastník prokáže, že mám zájem na plnění svých povinností a společnost bude ochotná na dohodu přistoupit.
Hezký den, pane Vrtílko,
neplacení Vyúčtování a následné omezení odchozích služeb z tohoto důvodu neznamená, že vám přestaneme účtovat paušální poplatky. Pokud si přejete provést změnu nastavení služeb, vždy je třeba nás kontaktovat a na změně se domluvit.
Pro detailní informace o tarifu a vašem čísle se na nás můžete obrátit na 800 77 00 77 nebo online přes http://tam.je/formular.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.