Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň,
Niekto z rodiny si pomocou mojich osobných údajov vytvoril objednávku na 380- Vitasolaris- skúšobný balíček, s ktorou však ja nesúhlasím a nechcem ju prebrať.
Objednávku som stornovala cez email, a však okrem automatickej odpovedi nemám žiadnu relevantnú odpoveď.
Žiadam o stornovanie objednávky a následne aj vymazanie mojich osobnych údajov z databázy. Objednávka bola vytvorená cez Slovenskú pobočku NatureMed.
ID objednávky: 2101358533
ID objednávky: 2101358533
Storno objednávky
Vymazanie údajov z databázy
Nezasielanie ďalších produktov
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Jezkovská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že již bylo reagováno na Váš požadavek na zrušení objednávky zaslaný na emailovou adresu zákaznického servisu, odpověď byla zaslána na Váš email. Abychom to zrekapitulovali, objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla stornována, zákaznický účet zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Ráda bych Vás také informovala, že naše společnost objednání zboží třetí osobou v žádném případě neakceptuje a přesně tak to máme uvedeno ve všeobecných i dílčích obchodních podmínkách. Těmto podvodům však nejsme schopni zcela zabránit. Pokud třetí osoba vyplní kontaktní údaje osoby jiné, nemáme možnost toto odhalit a bez upozornění na tuto skutečnost objednávku stornovat. V takových případech je možné se zamyslet i nad podáním trestního oznámení pro zneužití osobních údajů - ovšem nikoliv naší společností.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.