Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Letos v roce 2021 mi do schránky nebyl doručen jediný dopis i přesto, že jsem očekávala dopis od ČSSZ ale hlavně od ČEZ, který jsem nutně potřebovala doložit na sociální správě. ČEZ ni dopisem měla potvrdit úhradu elektřiny, když jsem telefonicky kontaktovala paní z ČEZu, tak jsem jí prosila, jestli by to nemohli stihnout nejpozději do 18.12021, protože 19.1.2021 jsem byla objednaná na sociální správě ohledně podání žádosti na příspěvek na bydlení. 19.1.2021 jsem podala svoji žádost, bez výše uvedeného dopisu a odpoledne mi paní donesla 3 dopisy, které byli doručeny do její schránky. Paní jsem vůbec neznala a zjistila jsem, že bydlí úplně na jiné straně a daleko od nás. Nechápu jak si někdo až takhle mohl splést čísla. Samozřejmě jsem volala na naší pobočku a tam mi paní vedoucí poradila, že se mám obrátit se stížností na Depo 71. Navíc se jedná o datumy prosincové a prvního týdne z ledna 2021.
Jedná se zatím o dopisy od ČEZ, ČSSZ a Stavební spořitelny České spořitelny
Určitě si přeji, aby nám byly doručovány zásilky v pořádku a pokud u příspěvku na bydlení budu mít problém kvůli elektřiny, tak budu žádat náhradu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.